PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
nr 22
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 22
artykuł:
Skuteczność reklamacji w ocenie konsumenckiej
(
Balon U.
), s. 11-19
artykuł:
Nowe spojrzenie na system zarządzania jakością w normie ISO 9001:2009
(
Czermiński J.
), s. 21-31
artykuł:
Badanie jakości usług świadczonych przez restauracje metodą ankietową i metodą mystery shopping
(
Dziadkowiec J.
), s. 33-44
artykuł:
Konsumencka ocena jakości usług świadczonych przez szybką kolej miejską w trójmieście
(
Godlewska M.
,
Wojtan M.
), s. 45-53
artykuł:
Cel i zakres ochrony konsumenta na rynku usług transportowych w świetle prawa Unii Europejskiej
(
Gospodarek J.
), s. 55-68
artykuł:
Internacjonalizacja usług a polityka Unii Europejskiej
(
Komor M.
), s. 69-80
artykuł:
Ocena porównawcza usług gastronomicznych na terenie Gdyni z wykorzystaniem metody servqual
(
Korzeniowska-Ginter R.
,
Repińska J.
), s. 81-91
artykuł:
Rynek usług sportowo-rekreacyjnych typu fitness w aglomeracji trójmiejskiej
(
Kowalewski S.
,
Studzieniecki T.
), s. 93-104
artykuł:
Ocena jakości technicznej biur podróży zlokalizowanych w Lublinie
(
Mazurek-Kusiak A.
), s. 105-114
artykuł:
Organizacyjno-prawne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju usług uzdrowiskowych w Polsce
(
Mirek J.
), s. 115-125
artykuł:
Elastyczne formy zatrudnienia w realizacji celów przedsiębiorstwa
(
Piątkowski M.
), s. 127-134
artykuł:
Strategia marketingu zróżnicowanego opartego na segmentacji rynku telewizyjnego (narrowcasting)
(
Piątkowski W.
), s. 135-143
artykuł:
Karta zbliżeniowa i bezpieczeństwo jej użytkowania przez konsumenta
(
Pigłowski M.
), s. 145-153
artykuł:
Konkretyzowanie jakości jako wartości konsumenckiej w procesach wytwórczych i usługowych
(
Pytko B.
), s. 155-165
artykuł:
Podróże motywacyjne a rozwój hotelarstwa
(
Sala J.
), s. 167-175
artykuł:
Zagrożenia w produkcji i obrocie żywnością w opinii pracowników barów bistro
(
Sikora T.
,
Nowicki P.
), s. 177-187
artykuł:
Jakość w rachunkowości
(
Skrodzka V.
), s. 189-196
artykuł:
Wykorzystanie modelu Kano do klasyfikacji wymagań stawianych usługom certyfikacyjnym
(
Szkiel A.
), s. 197-205
artykuł:
Rozwój usług laboratoriów z elastycznym zakresem akredytacji
(
Wierzowiecka J.
), s. 207-215
artykuł:
Wybrane problemy segmentacji rynku usług żywieniowych
(
Zabrocki R.
), s. 217-227
artykuł:
Rola nowoczesnych technologii w komunikacji marketingowej
(
Budziewicz-Guźlecka A.
,
Drab-Kurowska A.
), s. 231-240
artykuł:
Wyróżniki marketingowego lub rynkowego zorientowania w przedsiębiorstwach prowadzących działalność usługową na terenie Polski
(
Escher I.
), s. 241-251
artykuł:
Usługi internetowe w państwach regionu Morza Bałtyckiego. Analiza rynku
(
Grzybowski M.
), s. 253-263
artykuł:
Wpływ tendencji występujących po stronie popytu na fenotyp współczesnej turystyki
(
Kachniewska M.
), s. 265-275
artykuł:
Determinanty wyboru usług edukacyjnych na przykładzie szczecińskich szkół policealnych Cosinus
(
Klimkiewicz M.
,
Peszko K.
), s. 277-285
artykuł:
Zastosowanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach usługowych funkcjonujących na terenie Polski
(
Petrykowska J.
), s. 287-296
artykuł:
Pozycjonowanie a siła marki na podstawie rankingu marek polskich
(
Rosa G.
), s. 297-305
artykuł:
Kampanie reklamowe w komunikacji samorządu z otoczeniem
(
Smalec A.
), s. 307-318
artykuł:
Wybrane elementy komunikacji marketingowej w organizacji euro 2012 na przykładzie Gdańska
(
Wanagos M.
), s. 319-328
artykuł:
Perspektywy wykorzystania żywności etnicznej w gastronomii
(
Babicz-Zielińska E.
,
Jeżewska-Zychowicz M.
), s. 331-339
artykuł:
Pozycja i świadomość konsumenta na rynku usług finansowych - diagnoza i perspektywy
(
Berembruch A.
), s. 341-353
artykuł:
Refleksyjne, nawykowe i nieplanowane zachowania konsumentów na rynku usług
(
Borawska A.
), s. 355-364
artykuł:
EKOSPA a zarządzanie doświadczeniem klienta
(
Cudny W.
,
Rouba R.
), s. 365-376
artykuł:
Single jako konsumenci usług rynkowych ze szczególnym uwzględnieniem usług turystycznych
(
Dąbrowska A.
,
Janoś-Kresło M.
), s. 377-388
artykuł:
Wybrane czynniki wpływające na zachowania e-konsumentów w Polsce
(
Gracz L.
), s. 389-398
artykuł:
Obsługa kelnerska i dodatkowa oferta a gotowość konsumentów do korzystania z usług gastronomicznych
(
Jeżewska-Zychowicz M.
,
Gajda R.
), s. 399-407
artykuł:
Zmiany w zachowaniach klientów
(
Kisiel A.
), s. 409-418
artykuł:
Czynniki kształtujące postawy i zachowania konsumentów produktów mleczarskich w procesie świadczenia usług handlowych
(
Krajewski K.
), s. 419-428
artykuł:
Rynkowe uwarunkowania rozwoju nowych form żywności w aspekcie ich właściwości oraz potrzeb i oczekiwań młodych konsumentów
(
Majewska A.
,
Platta A.
), s. 429-438
artykuł:
Usługobiorca na współczesnym rynku turystycznym
(
Marciszewska B.
), s. 439-448
artykuł:
Zachowanie konsumentów na rynku usług kosmetycznych - wybrane aspekty
(
Newerli-Guz J.
), s. 449-455
artykuł:
Stereotyp mężczyzny w usługach kosmetycznych
(
Rybowska A.
), s. 457-465
artykuł:
Od konsumenta do prosumenta - analiza zachowań użytkowników serwisów internetowych w Polsce
(
Stępnicka N.
), s. 467-476
artykuł:
Konsumpcja produktów ekologicznych - snobizm czy świadomy wybór
(
Śmiechowska M.
), s. 477-488
artykuł:
Badania postaw konsumentów na rynku usług turystycznych jako podstawa kształtowania strategii marketingowych przedsiębiorstw
(
Świątkowska M.
), s. 489-500
artykuł:
Próba określenia sylwetki nabywcy produktów pszczelich
(
Wilczyńska A.
), s. 501-509
artykuł:
Kształtowanie zachowań konsumentów poprzez ofertę usługową centrów handlowych
(
Zlotkowska G.
), s. 511-520
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.