PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
nr 376 Zrównoważony rozwój organizacji - odpowiedzialne zarządzanie
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 376 Zrównoważony rozwój organizacji - odpowiedzialne zarządzanie
artykuł:
Zrównoważony rozwój organizacji - co chcemy lub powinniśmy równoważyć?
(
Borys T.
), s. 13-24
artykuł:
Zrównoważony rozwój organizacji - tworzenie doskonałości organizacyjnej czy utopia
(
Hoppe G.
), s. 25-36
artykuł:
Czynniki wpływające na poziom jakości życia w miejscu pracy
(
Kuczaj K.
), s. 37-49
artykuł:
Kreatywność pracowników jako narzędzie kształtowania zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa
(
Poskrobko B.
), s. 50-63
artykuł:
Kategoria ryzyka w koncepcji zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa
(
Skowron P.
), s. 64-79
artykuł:
Zrównoważony rozwój a klastry gospodarcze sektora MŚP
(
Sławińska M.
), s. 80-99
artykuł:
Marketing zrównoważony jako narzędzie doskonalenia przedsiębiorstwa
(
Zaremba-Warnke S.
), s. 100-112
artykuł:
Analiza doboru partnerów w kreowaniu usług poprzez wykorzystanie map grup strategicznych
(
Bąkowska-Morawska U.
), s. 115-126
artykuł:
Rekomendacje doskonalenia badań satysfakcji klienta w urzędach administracji samorządowej
(
Biesiok G.
), s. 127-139
artykuł:
Wpływ głównych interesariuszy organizacji na zarządzanie jakością procesów usługowych
(
Dobrowolska A.
), s. 140-151
artykuł:
Determinanty i następstwa satysfakcji pracowników w świetle teorii pozytywnego zarządzania
(
Haffer R.
), s. 152-168
artykuł:
Specyfika relacji z dostawcami w systemach zarządzania
(
Jedynak M.
), s. 169-184
artykuł:
Zarządzanie ryzykiem na rynku sztuki
(
Melnyk Y.
), s. 185-194
artykuł:
Lojalność klienta - pojęcie, podział, rodzaje i stopnie
(
Studzińska E. A.
), s. 195-215
artykuł:
Orientacja na zaufanie a budowania relacji z interesariuszami w organizacji
(
Wereda W.
), s. 216-232
artykuł:
Odpowiedzialność prawna oraz ekonomiczno-finansowa publicznego szpitala wobec społeczeństwa
(
Witczak I.
), s. 233-242
artykuł:
Doskonalenie zarządzania w administracji samorządowej na przykładzie wybranej JST
(
Asejczyk-Woroniecka M.
), s. 245-263
artykuł:
Dojrzałość procesowa przedsiębiorstw do doskonalenia procesów z perspektywy zdolności organizacji
(
Brajer-Marczak R.
), s. 264-274
artykuł:
Business Process Orientation and Quality Orientation Interrelationship - Survey Results
(
Czyż-Gwiazda E.
), s. 275-291
artykuł:
Poprawa jakości i efektywności procesów przedsiębiorstwa poprzez insourcing
(
Grela G.
), s. 292-300
artykuł:
Six Sigma w małych i średnich przedsiębiorstwach. Puste hasło czy konieczność?
(
Grudowski P.
,
Wiśniewska M.
), s. 301-312
artykuł:
Analiza i ocena wdrażania i funkcjonowania systemu zarządzania jakością w kontekście rozwoju przedsiębiorstwa
(
Jakubiec M.
), s. 313-322
artykuł:
Relacje organizacji z otoczeniem. Perspektywa znormalizowanych systemów zarządzania
(
Jedynak P.
), s. 323-335
artykuł:
Doskonalenie wszelkich odmian jakości z wykorzystaniem testów jakościowych
(
Kolman R.
), s. 336-345
artykuł:
Samoocena jako narzędzie doskonalenia
(
Kwiatkowski A.
), s. 346-356
artykuł:
Związki podejścia do zarządzania jakością z teorią interesariuszy
(
Szczepańska K.
), s. 357-374
artykuł:
Doskonalenie zarządzania budowlanym procesem inwestycyjnym
(
Tkaczyk S.
,
Wierzbicka M.
,
Kużdowicz B.
), s. 375-388
artykuł:
Znaczenie narzędzi doskonalenia operacyjnego w budowaniu relacji z dostawcami na rynku B2B
(
Urbaniak M.
), s. 389-394
artykuł:
Model oceny jakości zarządzania
(
Wawak S.
), s. 395-404
artykuł:
Wybrane systemy służące bezpieczeństwu w łańcuchu dostaw
(
Wiśniewska M.
,
Grudowski P.
), s. 405-415
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.