PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Global Business Towards New Paradigm in Time of Crisis
Czasopismo
Scientific Publications / University of Economics in Katowice
Rocznik
2014
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Global Business Towards New Paradigm in Time of Crisis
artykuł:
Crisis in Education - Education in Crisis
(
Szapiro T.
), s. 15-23
artykuł:
Teaching About the Crisis
(
Glanz S.
), s. 24-39
artykuł:
Building Risk Analysis Skills into Curriculum with Simulation Examples in Excel
(
Gornik-Tomaszewski S.
,
Shoaf V.
), s. 40-50
artykuł:
Preventing Future Crisis of the Young Business Professionals' Knowledge Transfer in the Hungarian Higher Education
(
Papp J.
), s. 51-66
artykuł:
Monetary and Non-Monetary Responses to Asset Price Bubbles
(
Tomic I. M.
,
Angelidis J.
), s. 69-76
artykuł:
Political Economy of US Military Presence Overseas and Proposal of Reform
(
Weber C.
), s. 77-101
artykuł:
Senior Friendly Cities - the Case of European Cities
(
Szołtysek J.
,
Twaróg S.
), s. 88-101
artykuł:
Wither North Korea?
(
Choi Y. B.
), s. 102-125
artykuł:
European Perspective on Consumers' Financial Literacy
(
Smyczek S.
,
Matysiewicz J.
), s. 129-144
artykuł:
Collaborative Consumption as a Way to Overcome Overconsumption Problem - Symptoms and Determinants of its Adoption in Poland
(
Burgiel A.
), s. 145-166
artykuł:
Individual Customer's Rights on Energy Market in European Countries
(
Czarnecka M.
), s. 167-178
artykuł:
Enhancing the Quality of Consumer Ethnocentrism Research by Means of Systematic Review
(
Hat A.
), s. 179-195
artykuł:
Accuracy of Consumer Sentiment Indexes in Poland to Chosen Households Behaviors on Financial Market and Macroeconomic Factors
(
Gola J.
), s. 196-210
artykuł:
Influence of the Global Crisis on Customer Purchase Behavior Versus Changes in the Retail Commerce
(
Stefańska M.
,
Bilińska-Reformat K.
), s. 211-224
artykuł:
Generating Innovation Through Smart Industry Network Positioning
(
Glovik M.
), s. 227-240
artykuł:
From Technology to Luxury and Fashion: Could Apple Cross the Boundaries?
(
Abel I.
), s. 241-247
artykuł:
Identity and the Professional Millennial Woman - a Cross-Cultural Examination
(
Ball J.
), s. 248-260
artykuł:
Big Data - Opportunity or Threat for Business?
(
Grybś M.
,
Marie A.
), s. 261-275
artykuł:
The Impact of UNESCO World Heritage Listing on Hospitality Demand - Research on Selected Sites in Italy
(
Ribaudo G.
,
Sadiraj V.
), s. 276-287
artykuł:
Mutual Productivity Spillovers in Slovakia - a Qualitative Approach
(
Jacobs E. J.
,
Zámborský P.
), s. 288-309
artykuł:
Classics of Organizational Reality for Globally Successful Companies
(
Munshi E. D.
), s. 310-315
artykuł:
Cross-border Loss Offset and Investment Decisions - Survey-Based Analysis of Tax Impact
(
Stiller W.
), s. 319-334
artykuł:
Internal Control Over Financial Reporting and the Cloud
(
Elifoğlu I. H.
,
Guzey Y.
), s. 335-343
artykuł:
Recent Steps Forward in Comprehensive Income Reporting
(
Casabona P. A.
,
Coville T.
), s. 344-355
artykuł:
How is Gambling Income Measured for US Federal Tax Purposes?
(
Lee Mannino L.
), s. 356-361
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.