PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomii i Informatyki w Krakowie
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
z. 11
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
z. 11
artykuł:
Uwarunkowania procesu komercjalizacji wiedzy przez sektor MSP
(
Dąbkiewicz M.
), s. 15-35
artykuł:
Analiza dzierżawy na ważenie i mierzenie towarów jako źródła, dochodów miasta Szczekociny w okresie 1824-1850
(
Frączek L.
), s. 37-49
artykuł:
Aplikacja wspomagająca proces scalenia gruntów
(
Grudzień K.
,
Kurpiel N.
), s. 51-62
artykuł:
Ocena skuteczności Regionalnego Programu Operacyjnego na rzecz Rozwoju Województwa Śląskiego
(
Hałasik K.
), s. 63-79
artykuł:
Język pośredniczący jako podstawa przekładu komputerowego wspomaganego przez człowieka
(
Handzel Z.
,
Gajer M.
), s. 81-102
artykuł:
Gra edukacyjna jako narzędzie kształtowania kompetencji w zakresie komunikowania się
(
Kajrunajtys D.
), s. 103-122
artykuł:
Organizowanie przestrzeni negocjacyjnej
(
Kozina A.
), s. 123-132
artykuł:
Regulacja rynku pracy : krytyczna analiza wybranych teorii
(
Puzio-Wacławik B.
), s. 133-156
artykuł:
Wykorzystanie źródeł informacji marketingowej przez przedsiębiorstwa usługowe : wyniki badania
(
Rawski M.
), s. 157-169
artykuł:
Zarządzanie siecią bankomatów : wybrane problemy i zagadnienia
(
Suder M.
), s. 171-193
artykuł:
Zarządzanie nowym produktem pochodzenia mlecznego
(
Waliczek E.
), s. 195-207
artykuł:
Selected Reasons for Payment Delays and Its Financial Consequences from Polish Perspective
(
Wejer M.
,
Patterson R.
), s. 209-222
artykuł:
Zależności między wybranymi miarami płynności na przykładzie danych z GPW w Warszawie
(
Wolak J.
), s. 223-233
artykuł:
Teoretyczne aspekty zastosowania elastycznych form zatrudniania na rynku pracy
(
Zając P.
), s. 235-249
artykuł:
Motywowanie pracowników przez informację i komunikację
(
Znańska-Kozłowska K.
), s. 251-263
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.