PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
nr 46
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 46
artykuł:
Rozwój sieci franczyzowych w Niemczech i w Polsce - analiza porównawcza
(
Antonowicz A.
), s. 11-22
artykuł:
Poszukiwanie nowych sposobów społecznej legitymizacji misji obecność przez zaufanie
(
Baran G.
,
Marzec M.
), s. 23-35
artykuł:
Determinanty zainteresowania CSR a konkurencyjność przedsiębiorstwa - zestawienie macierzowe
(
Chudy K.
,
Siedlecka U.
), s. 37-47
artykuł:
Strategie finansowania działalności inwestycyjnej polskich msp na rynku unii europejskiej
(
Duda J.
), s. 49-59
artykuł:
Jaka jest faktyczna wartość wysokiej pozycji w rankingach reputacji przedsiębiorstw?
(
Figiel A.
), s. 61-68
artykuł:
Fuzje i przejęcia strategią na wzrost wartości przedsiębiorstwa
(
Gąsior A.
), s. 69-76
artykuł:
Rola strategicznej karty wyników w procesie zamykania luki wartości
(
Głażewska I.
,
Chrzanowski A.
), s. 77-90
artykuł:
Ocena pozycji finansowej instytucji finansowych
(
Mioduchowska-Jaroszewicz E.
,
Andrzejczak A.
,
Baszuro M.
,
Dworakowska A.
,
Szewczyk M.
), s. 91-106
artykuł:
Proces ekologizacji i jego wpływ na wizerunek współczesnego przedsiębiorstwa
(
Niewiadomski P.
,
Sterna K.
,
Bartkowiak P.
), s. 107-116
artykuł:
Działalność outsourcingowa przedsiębiorstw w badaniach empirycznych
(
Nowak D.
), s. 117-131
artykuł:
Rola narzędzi zarządzania przepływem informacji w logistyce w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa
(
Nowakowska A.
), s. 133-143
artykuł:
Strategie wzrostu wartości w łańcuchach dostaw przedsiębiorstw międzynarodowych
(
Nowakowska-Grunt J.
), s. 145-156
artykuł:
Dzielenie się wiedzą wśród profesjonalistów determinantą wzrostu wartości przedsiębiorstwa
(
Pietruszka-Ortyl A.
), s. 157-170
artykuł:
Zarządzanie kapitałem ludzkim
(
Romanowska M.
), s. 171-182
artykuł:
Programy unijne szansą dla rozwoju przedsiębiorstw w regionach
(
Rutkowska V.
), s. 183-198
artykuł:
Pomiędzy shareholder value a stakeholder value
(
Skoczylas W.
), s. 199-208
artykuł:
Marketing doświadczeń jako wyznacznik wizerunku i wartości przedsiębiorstwa
(
Skowronek I.
), s. 209-224
artykuł:
Wpływ funkcjonowania operatorów logistycznych na rozwój rynku usług w Polsce
(
Skowron-Grabowska B.
), s. 225-234
artykuł:
Wpływ strategii marketingowej na wartość przedsiębiorstwa
(
Sobotnik R.
), s. 235-244
artykuł:
Endogeniczny czy egzogeniczny rozwój innowacji w przedsiębiorstwach na poziomie regionalnym na przykładzie województwa zachodniopomorskiego
(
Świadek A.
,
Tomaszewski M.
), s. 245-258
artykuł:
Identyfikacja wartości przedsiębiorstw franczyzowych
(
Turek I.
), s. 259-270
artykuł:
Udział w półce marek własnych-efekt pauperyzacji społecznej i/lub strategia budowania lojalności klientów
(
Urbańska J.
), s. 271-282
artykuł:
Rola menedżera sportowego w zarządzaniu klubami sportowymi
(
Wasylkowska M.
), s. 283-293
artykuł:
Reorientacja systemu tworzenia wartości w świetle koncepcji organizacji wirtualnej
(
Ziółkowska B.
), s. 295-304
artykuł:
Franczyza jako strategia wzrostu wartości przedsiębiorstwa
(
Ziółkowska M.
), s. 305-316
artykuł:
Marka jako składnik majątku niewidzialnego - rozważania z perspektywy rachunkowości
(
Bąk M.
), s. 319-332
artykuł:
Wspieranie rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw - wybrane aspekty
(
Białasiewicz M.
), s. 333-342
artykuł:
Ocena użyteczności instrumentów controllingu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa
(
Bogacka-Iskra D.
), s. 343-350
artykuł:
Endogeniczne determinanty wzrostu wartości przedsiębiorstwa
(
Chomać E.
), s. 351-358
artykuł:
Czynniki makroekonomiczne w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstw
(
Chrzanowski M.
), s. 359-367
artykuł:
Metody i techniki zarządzania jakością
(
Frąś J.
,
Siwkowski M.
), s. 369-380
artykuł:
Zarządzanie wartością dla klienta
(
Gąsowska M.
), s. 381-389
artykuł:
Stopień udziału aktywów w procesie tworzenia wartości na przykładzie przedsiębiorstw farmaceutycznych
(
Gostomska-Dźwig S.
,
Mrozik M.
), s. 391-401
artykuł:
Czynniki determinujące systemy rachunkowości
(
Hajduga E.
), s. 403-412
artykuł:
Poziom rozwoju ekonomiczno-społecznego a napływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych w wybranych krajach UE
(
Jankowska E.
,
Siemiątkowski P.
), s. 413-424
artykuł:
Menedżerowie jutra a wartość przedsiębiorstwa
(
Kaczmarek B.
), s. 425-430
artykuł:
Udział kosztów wytwarzania w kształtowaniu wartości przedsiębiorstw górniczych
(
Karbownik A.
,
Jonek-Kowalska I.
), s. 431-442
artykuł:
Kapitał ludzki, jako wartość przedsiębiorstwa - jego znaczenie i kształtowanie
(
Kisiel A.
), s. 443-456
artykuł:
Metodyka identyfikacji kluczowych czynników kształtujących wartość przedsiębiorstwa górniczego węgla kamiennego
(
Kowal D.
), s. 457-471
artykuł:
Zarządzanie wartością w biurach podróży obsługujących ruch biznesowy
(
Kurleto M.
), s. 473-486
artykuł:
Kształtowanie wartości oferty dla nabywców we współpracy z operatorem logistycznym
(
Małkus T.
), s. 487-496
artykuł:
Standardy etyczne jako wartość dodana w przedsiębiorstwie
(
Masłowski A.
), s. 497-506
artykuł:
Kapitał ludzki jako narzędzie wzrostu wartości przedsiębiorstwa
(
Mazurkiewicz M.
), s. 507-515
artykuł:
Znaczenie reputacji w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa w warunkach zmian organizacyjnych
(
Michalak J. M.
), s. 517-527
artykuł:
Centra odpowiedzialności w procesie realizacji projektów Kopalni Soli Wieliczka SA
(
Nesterak J.
), s. 517-527
artykuł:
Kreatywność pracowników jako potencjalne źródło wartości przedsiębiorstwa
(
Moczydłowska J. M.
), s. 529-536
artykuł:
Regionalny system innowacji jako czynnik wzrostu wartości przedsiębiorstwa
(
Oksanych O.
), s. 549-556
artykuł:
Gotówkowa stopa zrównoważonego wzrostu przedsiębiorstwa
(
Papiernik-Wojdera M.
), s. 557-567
artykuł:
Wpływ ogłoszenia decyzji o wykupie akcji własnych na wartość rynkową spółek notowanych na GPW w Warszawie
(
Pieloch A.
), s. 569-579
artykuł:
Zarządzanie wartością relacji przedsiębiorstwa z rynkowymi interesariuszami determinantą wzrostu jego wartości
(
Piwoni-Krzeszowska E.
), s. 581-593
artykuł:
Potencjał kreowania wartości w publicznych przedsiębiorstwach rodzinnych
(
Popczyk W.
), s. 595-608
artykuł:
Stymulanty procesów zmian wartości przedsiębiorstw
(
Rojek T.
), s. 609-623
artykuł:
Transfer innowacji czynnikiem wzrostu wartości przedsiębiorstw
(
Słomińska-Okła M.
), s. 625-633
artykuł:
Efektywność wyposażenia jako czynnik wzrostu wartości przedsiębiorstwa
(
Szewczak K.
), s. 635-646
artykuł:
Wpływ kapitału intelektualnego na rentowność polskich spółek publicznych
(
Urbanek G.
,
Bohdanowicz L.
), s. 647-657
artykuł:
Fundusze inwestycyjne jako narzędzie zarządzania gotówką w firmie
(
Waśniewski P.
), s. 659-668
artykuł:
Budowanie systemu kompetencyjnego w organizacji
(
Wieczorek-Szymańska A.
), s. 669-680
artykuł:
Inwestycje rzeczowe jako determinanty wzrostu wartości księgowej przedsiębiorstwa
(
Witoszek G.
), s. 681-690
artykuł:
Mechanizm kształtujący wynagrodzenia w podmiotach z sektora MSP w 2008 roku
(
Ziemba M.
,
Świeszczak K.
), s. 691-704
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.