PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
nr 3 tom 1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3 tom 1
artykuł:
Tworzenie potencjału zasobowego i zdolności dynamicznych organizacji poprzez partnerstwo strategiczne
(
Adamik A.
), s. 5-16
artykuł:
Znaczenie składowych procesu współkreowania wartości dla klienta w perspektywie wyborów strategicznych
(
Bartkowiak P.
), s. 17-28
artykuł:
Przedsiębiorstwo jako elastyczny system zasobów
(
Błaszczyk M.
), s. 29-39
artykuł:
Applications of MCDM Methods in the ERP System Selection Process in Enterprises
(
Brzozowski M.
,
Birfer I.
), s. 40-52
artykuł:
Klimat współpracy międzyorganizacyjnej w diadach i sieciach sektora turystyki
(
Czakon W.
,
Klimas P.
), s. 53-65
artykuł:
Gospodarka współdzielenia z perspektywy przedsiębiorców sektora turystycznego
(
Czernek K.
,
Wójcik D.
), s. 66-76
artykuł:
Strategie konkurowania małopolskich mikro- i małych przedsiębiorstw na rynku krajowym i międzynarodowym
(
Duda J.
,
Kusa R.
), s. 77-90
artykuł:
Modele budowy wartości dla klienta - charakterystyka i rozwinięcie
(
Falencikowski T.
), s. 91-98
artykuł:
System pomiaru efektywności a efektywność funkcjonowania małych i średnich przedsiębiorstw
(
Gębczyńska M.
), s. 99-107
artykuł:
Strategie i innowacje organizacyjne na rynku transportu morskiego kontenerów w warunkach recesji
(
Grzybowski M.
), s. 108-119
artykuł:
Możliwość badania wyborów strategicznych w przedsiębiorstwach przy wykorzystaniu metodologii teorii ugruntowanej
(
Hajdasz B.
), s. 120-131
artykuł:
Korzyści zewnętrzne z funkcjonowania ekoinnowacji organizacyjnych jako skutki wyborów strategicznych
(
Hajduk-Stelmachowicz M.
), s. 132-141
artykuł:
Rola kluczowych pracowników we współczesnym przedsiębiorstwie
(
Igielski M.
), s. 142-152
artykuł:
Wykorzystanie koncepcji free revealing w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw
(
Juszczyk P.
), s. 153-162
artykuł:
Strategie rebrandingu w procesach fuzji i przejęć w polskim sektorze bankowym
(
Korpus J.
), s. 171-181
artykuł:
Kompetencje projektowe organizacji - wymiary, rozwój i znaczenie
(
Kozarkiewicz A.
), s. 182-191
artykuł:
Wykorzystanie zasobowej teorii organizacji w zarządzaniu szpitalami publicznymi
(
Krawczyk-Sołtys A.
), s. 192-202
artykuł:
Strategia budowania relacji przedsiębiorstwa z makrootoczeniem
(
Królik R.
), s. 203-212
artykuł:
Orientacje strategiczne a efektywność organizacji : perspektywa konfiguracyjna
(
Kwiotkowska A.
), s. 213-222
artykuł:
Możliwości i ograniczenia wykorzystania crowdsourcingu przez jednostki samorządu terytorialnego
(
Lenart-Gansiniec R.
), s. 223-233
artykuł:
Rola kanałów komunikacji społecznej odpowiedzialności biznesu w tworzeniu więzi z interesariuszami
(
Leoński W.
), s. 234-242
artykuł:
Strategia prolojalnościowa w warunkach niepewności zachowań klientów wewnętrznych
(
Lipka A.
), s. 243-252
artykuł:
Dywersyfikacja a struktury właścicielskie polskich spółek publicznych w 2014 roku
(
Matyjas Z.
), s. 253-263
artykuł:
Wiedza i ignorancja w metodologii zarządzania strategicznego
(
Mesjasz C.
,
Szarucki M.
), s. 264-274
artykuł:
Dywersyfikacja branżowa versus ekspansja geograficzna - dylemat strategiczny przedsiębiorstw z sektora MSP działających na rynku polskim
(
Mierzejewska W.
,
Sopińska A.
), s. 275-287
artykuł:
Dylemat make or buy - przesłanki wyboru międzynarodowej strategii produkcyjnej
(
Młody M.
), s. 288-299
artykuł:
Innowacje społeczne w klastrach - strategiczne wyzwanie w zarządzaniu klastrami
(
Moszkowicz K.
,
Bembenek B.
), s. 300-312
artykuł:
Kryterium różnicowania okazji implementacyjnej w praktyce przedsiębiorstwa wytwórczego
(
Nogalski B.
,
Niewiadomski P.
), s. 313-329
artykuł:
Strategie zakupowe przedsiębiorstw w warunkach niestabilności
(
Ocicka B.
), s. 330-340
artykuł:
Planowanie strategiczne z perspektywy sustainability
(
Pabian A.
), s. 341-350
artykuł:
Wybory strategiczne gmin w zakresie sposobu świadczenia usług publicznych
(
Perska-Trembłowska A.
), s. 351-360
artykuł:
Klienci transakcyjni i lojalni w strategicznym zarządzaniu relacjami
(
Prymon M.
), s. 361-373
artykuł:
Cele rozwojowe współczesnych przedsiębiorstw - wyniki badań własnych
(
Puto A.
), s. 374-386
artykuł:
Świadomość ryzyka oraz jego wpływu na tworzenie oraz realizację strategii w małych i średnich przedsiębiorstwach
(
Radomska J.
), s. 387-397
artykuł:
Modelowe ujęcia wdrażania strategii - przegląd wybranych koncepcji
(
Wołczek P.
,
Ignacy J.
), s. 398-409
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.