PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
t. 16, z. 12, cz. 3 Marketing w teorii i praktyce
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
t. 16, z. 12, cz. 3 Marketing w teorii i praktyce
artykuł:
Alternatywne nurty współczesnego marketingu
(
Sułkowski Ł.
,
Seliga R.
), s. 9-17
artykuł:
Marketing Management Concept
(
Pomykalski A.
), s. 19-26
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu - strategia czy wizerunek mazowieckich przedsiębiorstw żywnościowych
(
Bobola A.
,
Stangierska D.
), s. 29-40
artykuł:
Implementation of Modern Methods of Marketing Analysis in Microenterprise in Confectionery Branch
(
Janczewska D.
), s. 41-53
artykuł:
Zarządzanie marketingowe a dostarczanie wartości na przykładzie serwisu zakupów grupowych Groupon
(
Górska-Warsewicz H.
,
Kudlińska-Chylak A.
,
Kulykovets O.
), s. 55-64
artykuł:
Word-of-mouth Marketing as an Instrument of Recommendation Process
(
Kaczorowska-Spychalska D.
), s. 67-80
artykuł:
Children and the Internet - That is - Communication "Pajdocration"
(
Kolasińska-Morawska K.
), s. 81-94
artykuł:
Promocja na rynku usług gastronomicznych
(
Kowalczuk I.
,
Świątkowska M.
), s. 95-110
artykuł:
Zarządzanie przekazem marketingowym w turystyce adresowanym do ludzi młodych : wybrane zagadnienia
(
Dębski M.
,
Nasierowski W.
), s. 111-125
artykuł:
Planning and Curating Content of Digital Marketing Campaign Based on Display Advertising
(
Tarabasz A.
), s. 127-140
artykuł:
Analiza potencjału reverse product placement fikcyjnej literatury - na podstawie kanonicznego "uniwersum wiedźmińskiego"
(
Turniak M.
), s. 141-152
artykuł:
Nowe trendy marketingowe usług logistycznych w handlu elektronicznym
(
Byłeń S.
), s. 155-169
artykuł:
Segmentacja rynków B2B na podstawie tworzenia unikalnej propozycji wartości
(
Chukhray N.
), s. 171-187
artykuł:
Strategie produktowe w kontekście marek własnych na przykładzie koncernu Metro AG
(
Górska-Warsewicz H.
,
Czeczotko M.
), s. 189-203
artykuł:
Polityka społeczna w roli instrumentu rywalizacji stosowanego w kampanii wyborczej
(
Skorzycki M.
), s. 205-241
artykuł:
Media społecznościowe a innowacje produktowe
(
Stopczyński B.
), s. 243-255
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.