PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
3(2)
Czasopismo
Academic Review of Business and Economics (ARBE)
Rocznik
2022
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
3(2)
artykuł:
Wpływ zastosowania koncepcji marketingu relacji w przedsiębiorstwie sportowym na poziom wyników sprzedaży jego produktów
(
Biesiada M.
), s. 1-18
artykuł:
The Human Factor in Digital Marketing: Not All So Digital
(
Toulis I.
), s. 19-37
artykuł:
How do You Get Academics to Buy on Impulse? Challenging E-consumers under a Magnifying Glass
(
Stadnicka A.
), s. 38-60
artykuł:
Wpływ sankcji gospodarczych na przemysł naftowy Islamskiej Republiki Iranu w latach 2011-2020
(
Wolny K.
), s. 61-75
artykuł:
Ocena realizacji wybranych elementów polityki klimatyczno-energetycznej UE w Polsce na tle krajów Grupy Wyszehradzkiej
(
Tokarczyk N.
), s. 76-96
artykuł:
Investment Codes of the Protected Areas: a New Look at Benefits
(
Nikolaychuk T.
), s. 97-118
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.