PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
nr 3 (21)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3 (21)
artykuł:
Postrzeganie uczelni jako pracodawcy przez młodych potencjalnych pracowników
(
Baruk A. I.
), s. 1-18
artykuł:
Platforma zarządzania jakością w instytutach badawczych (część II)
(
Klembalska A.
), s. 19-42
artykuł:
Model biznesowy w działalności badawczo-rozwojowej
(
Koszałka J.
), s. 43-78
artykuł:
Rola wiedzy w procesach tworzenia i wdrażania innowacji
(
Baruk J.
), s. 79-104
artykuł:
Strategia lead generation jako wielokanałowy mechanizm wzrostu współczesnego przedsiębiorstwa
(
Świeczak W.
,
Łukowski W.
), s. 105-140
artykuł:
Instytuty badawcze w Polsce - próba syntetycznej oceny ich miejsca i roli w polityce innowacyjnej Polski
(
Barcikowska R.
), s. 141-154
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.