PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Rocznik
2018
Tom
45
Numer
nr 4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4
artykuł:
Interaktywne centra nauki jako element strategii marketingu miejsc na przykładzie Centrum Nauki Kopernik
(
Ścibich-Kopiec A.
), s. 7-16
artykuł:
Interdyscyplinarność marketingu w świetle psychologicznych aspektów działań marketingowych
(
Porowska D.
), s. 17-26
artykuł:
State Management of Development of Dairy Cattle Breeding in Ukraine
(
Lavruk A.
), s. 27-35
artykuł:
Zarządzanie strategiczne w polskich publicznych szkołach muzycznych
(
Sypek K.
), s. 37-47
artykuł:
Depreciation as a Source of Current Capital Financing of Enterprises
(
Hryniuk I.
), s. 49-58
artykuł:
Osobowościowe uwarunkowania nowoczesnych organizacji społecznych
(
Zagórna-Goplańska M.
), s. 59-75
artykuł:
Specjalizacja i jej znaczenie dla innowacji - perspektywa historyczna w odniesieniu do koncepcji strategii inteligentnej specjalizacji
(
Keil S.
), s. 77-87
artykuł:
Transport intermodalny w gospodarce krajowej
(
Rogaczewski R.
), s. 89-100
artykuł:
Wizualizacja sieci społecznych w identyfikacji liderów zmian
(
Andrzejak P.
), s. 101-113
artykuł:
Pomiar mediów społecznościowych jako element zarządzania wiedzą i informacją w przedsiębiorstwach
(
Lewandowski M.
), s. 115-122
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.