PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
12
Czasopismo
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis. Studia Geographica
Rocznik
2018
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
12
artykuł:
Wybrane procesy kształtujące geografię jako kierunek studiów w Polsce w XXI wieku
(
Piróg D.
), s. 9-25
artykuł:
Kompetencje nauczyciela geografii w świetle reformy systemu edukacji - potrzeba czy konieczność, czego powinniśmy się nauczyć, aby nowocześnie uczyć?
(
Osuch W.
), s. 26-38
artykuł:
Technologie informacyjno-komunikacyjne a kształcenie geograficzne w zreformowanej szkole
(
Świętek A.
,
Zarychta R.
,
Struś P.
), s. 39-56
artykuł:
Ocenianie kształtujące w geografii: oczekiwania uczniów w nowej rzeczywistości edukacyjnej
(
Borgiasz M.
), s. 57-66
artykuł:
Regulacje popytowo-podażowe na edukacyjnym rynku pracy w Szwajcarii na przykładzie nauczycieli geografii
(
Pacyna R.
), s. 67-76
artykuł:
Niska świadomość ekologiczna studentów efektem niewystarczającego kształcenia przyrodniczego na wcześniejszych etapach edukacyjnych
(
Janczarska-Bergel K.
), s. 77-89
artykuł:
Nauczanie geografii regionalnej Polski a przełamywanie stereotypowego postrzegania regionu i miasta na przykładzie konurbacji górnośląskiej oraz Łodzi
(
Szubert M.
), s. 90-103
artykuł:
Tradycje i zakres polskich badań polarnych na przykładzie działalności Polskiej Stacji Polarnej na Spitsbergenie
(
Dolnicki P.
), s. 104-114
artykuł:
Geographical Education in Northern Ireland: Past, Present and... Future?
(
McKay T.
), s. 115-129
artykuł:
Geography Didactics - Theory and Methodology (Bulgarian Case)
(
Vasileva M.
,
Naydenov K.
,
Kotseff G.
), s. 130-139
artykuł:
Specifics of Geography Teacher Training at the Faculty of Natural Sciences Constantine the Philosopher University in Nitra
(
Nemčíková M.
,
Rampašeková Z.
,
Kramáreková H.
,
Dubcová A.
), s. 140-153
artykuł:
Education of Future Geography Teachers in Slovenia
(
Resnik-Planinc T.
), s. 154-165
artykuł:
Modern School Geography and Inquiry Education
(
Popjaková D.
,
Karvánková P.
), s. 166-179
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.