PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (CSR) - perspektywa marketingu
Czasopismo
Prace Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2019
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa (CSR) - perspektywa marketingu
artykuł:
CSR jako obszar badań - wymiary, tendencje
(
Kucharska B.
,
Malinowska M.
), s. 11-22
artykuł:
Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) we współczesnym marketingu
(
Drzazga M.
,
Spyra Z.
), s. 23-36
artykuł:
Marketing mobilny w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu - na podstawie badania postaw młodych konsumentów
(
Bajdak A.
,
Janeczek U.
,
Spyra Z.
), s. 37-44
artykuł:
Hotelarstwo społecznie odpowiedzialne - wybrane aspekty
(
Mazur-Wierzbicka E.
), s. 45-54
artykuł:
CSR w kształtowaniu relacji koncernów motoryzacyjnych z interesariuszami
(
Wiechoczek J.
), s. 55-75
artykuł:
Kształtowanie relacji detalisty z pracownikami jako element społecznej odpowiedzialności biznesu
(
Bilińska-Reformat K.
,
Dewalska-Opitek A.
), s. 76-86
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu w praktyce działań międzynarodowych sieci handlu detalicznego w Polsce
(
Reformat B.
,
Reformat P.
), s. 87-98
artykuł:
Społeczeństwo obywatelskie w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu - wybrane aspekty
(
Jakubowska A.
,
Grabowska-Powaga A.
), s. 99-107
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.