PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Iuridica
Rocznik
2022
Tom
---
Numer
nr 99 Teaching Legal History - History of Legal Teaching
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 99 Teaching Legal History - History of Legal Teaching
artykuł:
Australian Legal Education - a Short History
(
Barker D.
), s. 9-17
artykuł:
John Gilissen and the Teaching of Legal History in Brussels
(
Dhondt F.
), s. 19-50
artykuł:
At the Dawn of Legal History: Teaching Law in Ancient Mesopotamia
(
Fijałkowska L.
), s. 51-63
artykuł:
Remarks on the Methodology of Comparative Legal Research in the Context of the History of Law in Poland
(
Gałędek M.
), s. 65-81
artykuł:
The Education of Roman Law from 1874 to 1894 in Japan. The Transition of Contemporary Model of Legal Systems in the West and the Intellectual Backgrounds of Professors in Charge of Roman Law
(
Hayashi T.
), s. 83-98
artykuł:
A Legal History of Legal History in England and Wales
(
Ireland R.
), s. 99-111
artykuł:
Is iniuria autem occidere intellegitur, cuius dolo aut culpa id acciderit. Some Remarks on Gaius Teaching Tort Law
(
Klausberger P.
), s. 113-122
artykuł:
Teaching Comparative Law in Eighteenth-Century England: Thomas Bever as a Comparative Lawyer as Exemplified by his Lectures on Polish Law and the Constitution
(
Korporowicz Ł. J.
), s. 123-135
artykuł:
Polish Auxiliary Forces and their Law Academic Scripts at the University Camp in Grangeneuve/Fribourg
(
Leraczyk I.
), s. 137-151
artykuł:
Towards a new Methodological Approach. Roman Law Community in Lviv Since Mid-19th Century until Early 20th Century
(
Nancka G.
), s. 153-164
artykuł:
Thinking Like a Lawyer: The Case for Roman Law
(
du Plessis P.
), s. 165-172
artykuł:
The Teaching of Pre-Existing National Polish Law in the New Kingdom of Poland
(
Wiśniewska D.
), s. 173-181
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.