PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
2(43)
Czasopismo
Chowanna
Rocznik
2014
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
2(43)
artykuł:
W stronę rozwoju ludzkich potencjalności - z perspektywy interdyscyplinarnej Wprowadzenie w problematykę
(
Dyrda B.
), s. 13-16
artykuł:
Od potencjalności do transgresji historycznych - kreatywność na różnych poziomach
(
Szmidt K. J.
), s. 17-40
artykuł:
Uwarunkowania realizacji potencjału: od kreatywności do osiągnięć twórczych
(
Szen-Ziemiańska J.
,
Karwowski M.
), s. 41-59
artykuł:
Ekspresja somaestetyczna w aktualizacji potencjalności kreacyjnej dziecka
(
Krasoń K.
), s. 61-79
artykuł:
Wrażliwość, intensywność a potencjał rozwojowy osób wybitnie zdolnych
(
Limont W.
), s. 81-94
artykuł:
Psychologia mądrości - w trosce o integralny rozwój uczniów zdolnych
(
Sękowski A.
,
Knapik T.
), s. 95-110
artykuł:
Wspieranie rozwoju zdolności uczniów w szkołach w Bułgarii - kierunki zmian
(
Giza T.
), s. 111-125
artykuł:
Postawy twórcze versus odtwórcze dzieci w młodszym wieku szkolnym i "ewolucja" tych postaw jako egzemplifikacja idei transgresji w edukacji szkolnej
(
Wysocka E.
), s. 127-151
artykuł:
Tożsamość jako projekt refleksyjny a ambiwalencje jej statusu wobec matryc władzy dyscyplinującej
(
Bielska E.
), s. 153-163
artykuł:
Makiawelizm, narcyzm, psychopatia: ciemna triada jako próba opisania osobowości eksploatatora
(
Pilch I.
), s. 165-181
artykuł:
Między uspołecznieniem a indywidualizacją - w stronę rozwijania potencjału emocjonalnego w edukacji
(
Przybylska I.
), s. 183-195
artykuł:
Poczucie własnej skuteczności w rozwijaniu zdolności i uzdolnień uczniów w narracjach nauczycieli twórczości
(
Modrzejewska-Świgulska M.
), s. 197-214
artykuł:
Nonkonformizm jako cecha osobowości Polaków trzech pokoleń
(
Bernacka E.
), s. 215-234
artykuł:
Kto sięga po "katalizator" rozwoju? Otwartość na doświadczenie i kontrola wolicjonalna uczestników programu Erasmus
(
Turska D.
,
Wankiewicz A.
), s. 235-251
artykuł:
Krajowe Ramy Kwalifikacji z perspektywy rozwoju człowieka
(
Błajet P.
,
Przyborowska B.
), s. 253-266
artykuł:
Wyczerpanie się potencjału państwa narodowego na rzecz potencjału mniejszości etniczno-regionalnych (przykład Górnego Śląska)
(
Roter A.
), s. 267-280
artykuł:
Przemoc wobec dzieci w Polsce "Dwie strony medalu" - oficjalny zakaz a społeczna rzeczywistość
(
Jarosz E.
), s. 283-299
artykuł:
Wykształcenie matki jako czynnik różnicujący rodzicielskie strategie rozpoznawania i rozwijania zainteresowań i zdolności dzieci
(
Łukasiewicz-Wieleba J.
,
Baum A.
), s. 301-319
artykuł:
Wokół zagadnienia refleksyjności w rozwoju człowieka dorosłego
(
Słaba D.
), s. 321-338
artykuł:
Kreowanie edukacji globalnej (planetarnej): utopijna iluzja czy rzeczywistość?
(
Kapica-Curzytek J.
), s. 339-354
artykuł:
Henry A. Giroux, Lech Witkowski: Edukacja i sfera publiczna. Idee i doświadczenia pedagogiki radykalnej. Przedmowa Zbigniew Kwieciński. Posłowie Tomasz Szkudlarek. Aneks Zbyszko Melosik, Bogusław Śliwerski. Kraków: Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2010, 525 s., ISBN 978-83-7587-536-2
(
Orzelska J.
), s. 357-362
artykuł:
Anna Gajdzica: Portret zbiorowy nauczycieli aktywnych. Między zaangażowaniem a oporem wobec zmian. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, 2013, 382 s. (23 schematy, 34 tabele, 69 wykresów), ISBN 978-83-7780-690-6
(
Kłosińska T.
), s. 363-368
artykuł:
Konferencja "O pedagogice Profesora Bogdana Suchodolskiego. W 110. rocznicę urodzin" (Sosnowiec, 12 maja 2014 r.)
(
Kycler M.
), s. 369-374
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.