PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia i Prace Kolegium Ekonomiczno-Społecznego / Szkoła Główna Handlowa
Rocznik
2001
Tom
---
Numer
nr 1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1
artykuł:
Proces globalizacji a przemiany gospodarcze w krajach Europy Środkowej
(
Zorska A.
), s. 7-20
artykuł:
Wymiana handlowa Polska - Rosja w kontekście z Unią Europejską
(
Żukrowska K.
), s. 21-34
artykuł:
Czynniki narodowy i wspólnotowy w procesie integracji europejskiej
(
Znoykowicz M.
), s. 35-57
artykuł:
Przystąpienie Polski do Unii Europejskiej - uwarunkowania makroekonomiczne
(
Zawiślińska I.
), s. 58-75
artykuł:
System administracji publicznej w Polsce a członkostwo w Unii Europejskiej
(
Osiński J.
), s. 76-91
artykuł:
Lobbing w Unii Europejskiej - implikacje dla krajów kandydujących
(
Kurczewska U.
), s. 92-102
artykuł:
Specjalne strefy ekonomiczne w Polsce a prawo wspólnotowe
(
Kamińska M. E.
), s. 103-114
artykuł:
Słowacja a Unia Europejska
(
Lidak J.
), s. 115-129
artykuł:
Konstytucyjno-prawne aspekty integracji Republiki Czeskiej z Unią Europejską
(
Simicek W.
), s. 130-137
artykuł:
Republika Słowacji w procesie negocjacji wstąpienia do Unii Europejskiej (wybrane aspekty prawne)
(
Barat P.
), s. 138-149
artykuł:
Międzynarodowe regulacje ochrony praw mniejszości narodowych i problematyka ich aplikacji na Słowacji
(
Koganova V.
), s. 150-161
artykuł:
Porównywanie modeli finansowania kościołów w wybranych państwach postkomunistycznych ubiegających się o członkostwo w Unii Europejskiej
(
Vokalova E.
), s. 162-170
artykuł:
Porównywanie ocen służby zdrowia i pomocy społecznej w latach 1997-1999 w świetle badań w trzech rejonach pilotażowych
(
Lisowski A.
), s. 171-183
artykuł:
Szkolnictwo wyższe w Polsce w świetle statystyki publicznej
(
Kostrubiec S.
,
Skrzypczak I.
), s. 184-201
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.