PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Medioznawcze
Rocznik
2020
Tom
---
Numer
t 21, nr 1 (80)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
t 21, nr 1 (80)
artykuł:
Identyfikacja trendów w polskich mediach na przykładzie kwartalnika "Studia Medioznawcze". Wykorzystanie narzędzi Big Data
(
Pruchnik P.
), s. 412-428
artykuł:
Dążenie do prawdy a język informacji prasowej
(
Wacławczyk W.
), s. 429-439
artykuł:
Analiza retoryczna Wywiadu z historią Oriany Fallaci
(
Rostkowska-Biszczanik K.
), s. 440-451
artykuł:
Zwierzenia w internecie - nowy gatunek mowy?
(
Dąbkowska A.
), s. 452-464
artykuł:
Jak zarządzać kryzysem, by obrócić go w wizerunkowy sukces na przykładzie marki KROSS
(
Borzdyńska M. M.
), s. 465-474
artykuł:
Strategie postępowania z danymi badawczymi w polskich i zagranicznych czasopismach reprezentujących nauki historyczne
(
Jachimczyk A.
), s. 475-486
artykuł:
Sprawozdanie z I Konferencji "Etyka public relations". Edycja 2019: Standardy profesjonalnego public relations Warszawa, 13 grudnia 2019
(
Żuchniewicz M.
), s. 487-490
artykuł:
Kris Shaffer Data versus Democracy. How Big Data Algorithms Shape Opinions and Alter the Course of History.
(
Kowalski T. S.
), s. 491-494
artykuł:
Rafał Leśniczak Wizerunek zgromadzeń zakonnych w prasie polskiej (2013-2016)
(
Guzek D.
), s. 495-497
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.