PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Zarządzanie
Rocznik
2017
Tom
10
Numer
nr 321
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 321
artykuł:
Budowanie relacji w procesach rozwoju innowacji produktowych
(
Urbaniak M.
), s. 9-19
artykuł:
Innowacje marketingowe w sieciach handlowych - rodzaje, obszary zastosowań
(
Reformat B.
), s. 20-37
artykuł:
Uzależnienie od dostawców i odbiorców jako źródło ryzyka w kanale marketingowym - perspektywa producentów marek własnych detalistów
(
Spyra Z.
), s. 38-56
artykuł:
Formy współpracy w łańcuchach dostaw wieprzowiny w wybranych krajach UE
(
Szymańska E. J.
), s. 57-68
artykuł:
CO2 Hotspots Identification in Supply Chains of Different Products
(
Kalinowski T. B.
,
Rudnicka A.
,
Wieteska G.
), s. 69-82
artykuł:
Rozwój usług logistycznych implikowany dynamicznym wzrostem rynku e-commerce
(
Pluta-Zaremba A.
), s. 83-99
artykuł:
E-narzędzia oraz przyszłość marketingu w działalności usługodawców logistycznych - wyniki badań
(
Świtała M.
,
Kieżel M.
), s. 100-117
artykuł:
Ekonomiczna analiza prawa ochrony konsumentów
(
Czarnecka M.
), s. 118-135
artykuł:
System pomiaru wyników organizacyjnych w podmiotach leczniczych. Wyniki badań pilotażowych
(
Lisiecka K.
,
Czyż-Gwiazda E.
), s. 136-152
artykuł:
Podstawy i sposoby kształtowania wizerunku marki globalnej - case study
(
Reformat P.
), s. 153-170
artykuł:
Ograniczenia we wprowadzaniu orientacji rynkowej (market orientation) w polskich instytucjach kultury
(
Szymocha D.
), s. 171-182
artykuł:
Ocena poziomu wykorzystania mediów społecznościowych przez teatry publiczne w województwie śląskim w świetle badań empirycznych
(
Walotek-Ściańska K.
), s. 183-196
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.