PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2012
Tom
---
Numer
nr 113 Systemy inteligencji biznesowej jako przedmiot badań ekonomicznych
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 113 Systemy inteligencji biznesowej jako przedmiot badań ekonomicznych
artykuł:
Analiza i ocena dorobku naukowego z zakresu Business Intelligence - wybrane zagadnienia
(
Olszak C. M.
), s. 11-26
artykuł:
Inteligentny Kokpit dla menedżerów - koncepcja systemu
(
Korczak J.
,
Dudycz H.
,
Dyczkowski M.
), s. 27-37
artykuł:
Wykorzystanie cloud computing w Business Intelligence
(
Tvrdikova M.
,
Skyba M.
), s. 39-51
artykuł:
Przetwarzanie w chmurze: rewolucja czy ewolucja w przetwarzaniu danych
(
Nycz M.
), s. 53-63
artykuł:
Systemy ERP-BI w rozwoju organizacji inteligentnych
(
Adamczewski P.
), s. 65-75
artykuł:
Funkcjonalność kokpitów menedżerskich w systemach Business Intelligence. Przegląd wybranych rozwiązań
(
Ziora L.
), s. 77-88
artykuł:
Inteligentny system wspomagania decyzji oparty na efektywnym wykorzystaniu wiedzy eksperckiej
(
Buchalski Z.
), s. 89-98
artykuł:
Use of Internet Data Resources for Business Decision Making
(
Ministr J.
,
Rozehnal P.
), s. 99-108
artykuł:
Idea wspomagania kreatywności decydenta za pomocą klasyfikacji kontekstowej
(
Jakubczyc J. A.
,
Owoc M. L.
), s. 109-118
artykuł:
Odkrywanie procesów jako koncepcja komputerowego wspomagania kreatywności
(
Fliegner W.
), s. 119-129
artykuł:
Badanie użyteczności wizualizacji w semantycznym wyszukiwaniu informacji bazując na aplikacji dla ontologii modelu Du Ponta
(
Dudycz H.
), s. 131-142
artykuł:
Inteligencja organizacji wirtualnej
(
Dziembek D.
), s. 143-159
artykuł:
Cyfryzacja i inteligentne rynki - komponenty regionalnej strategii innowacji
(
Brzóska J.
), s. 161-173
artykuł:
Rola klienta w rozwoju organizacji kreatywnej
(
Jelonek D.
), s. 175-184
artykuł:
Znaczenie etapu testowania systemu w metodyce wdrożenia mCRM
(
Kobiela J.
), s. 185-193
artykuł:
Wykorzystanie metod consensusu w procesie zarządzania łańcuchem dostaw
(
Sobieska-Karpińska J.
,
Hernes M.
), s. 195-208
artykuł:
Metody optymalizacji decyzji gospodarczych na konkurencyjnym rynku energii elektrycznej
(
Lorek P.
), s. 209-217
artykuł:
Internetowy serwis do wspomagania usług kurierskich
(
Buchalski Z.
), s. 219-229
artykuł:
Transformacja struktury organizacyjnej wywołana wdrożeniem technologii teleinformatycznych (ICT) do organizacji
(
Stroińska E.
), s. 231-243
artykuł:
Wdrażanie innowacji w przedsiębiorstwie sposobem na osiągnięcie pozycji konkurencyjnej na rynku
(
Nowak S.
,
Herbuś A.
), s. 245-254
artykuł:
Wykorzystanie kreatywności prosumentów w kontekście rozwoju mediów społecznościowych
(
Radziszewska A.
), s. 255-265
artykuł:
Media społecznościowe w zewnętrznej komunikacji gospodarczej
(
Butryn B.
,
Laska M.
), s. 267-278
artykuł:
Wpływ mediów społecznościowych na kształt wewnętrznych procesów komunikacyjnych w przedsiębiorstwie
(
Kutera R.
,
Łysik Ł.
), s. 279-290
artykuł:
Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa
(
Łysik Ł.
,
Kutera R.
), s. 291-300
artykuł:
E-learning oraz elektroniczne platformy wspomagające administrację publiczną w kontekście społeczeństwa informacyjnego
(
Ulfik A.
,
Nowak S.
), s. 301-313
artykuł:
E-learning 2.0 jako narzędzie wspierające kreatywność
(
Wójcik J.
), s. 315-326
artykuł:
Bariery i czynniki rozwoju elektronicznych form kształcenia
(
Betlej P.
), s. 327-339
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.