PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
nr 1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1
artykuł:
Wybrane aspekty zachowań młodych konsumentów w nowych realiach rynkowych
(
Adamczyk G.
), s. 5-16
artykuł:
Granice rynku "starszych konsumentów" w Europie - wiek chronologiczny a wiek kognitywny nabywców
(
Awdziej M.
), s. 17-25
artykuł:
Wielowymiarowość roli rynkowej współczesnego nabywcy w kontekście relacji z oferentami
(
Baruk A. I.
), s. 26-38
artykuł:
Sygnały cenowe i iluzja pieniądza - aktualne i nadchodzące wyzwania dla polskich konsumentów
(
Bondos I.
), s. 39-49
artykuł:
Style podejmowania decyzji zakupowych przez młodych konsumentów w Polsce w świetle badań własnych
(
Budzanowska-Drzewiecka M.
), s. 50-59
artykuł:
Integracja źródeł wiedzy w analizie decyzyjnej (Synteza autorskiego systemu informatycznego DSS)
(
Budziński R.
,
Becker J.
), s. 60-71
artykuł:
Przemiany w sferze pracy i ich wpływ na budżet czasu konsumentów
(
Burlita A.
), s. 72-82
artykuł:
Ocena atrakcyjności rynkowej wariantów nowego produktu z zastosowaniem analizy wielokryterialnej (na przykładzie nawozu fosforowego)
(
Escher I.
,
Łapińska J.
), s. 83-91
artykuł:
Personalizacja, rekomendacja, prosumpcja - trzy wymiary dialogu organizacji i konsumenta
(
Flis K.
), s. 92-100
artykuł:
Homogenizacja i heterogenizacja zachowań konsumenckich w społeczeństwie globalnym
(
Goliszek A.
), s. 101-109
artykuł:
Lojalność eurokonsumentów pokolenia Y
(
Gołąb-Andrzejak E.
), s. 110-119
artykuł:
Wpływ reklamy na postawy konsumentów jako element budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
(
Jaska E.
), s. 120-130
artykuł:
Zachowania konsumentów względem kraju pochodzenia - produkty chińskie oczami Polaków
(
Kauf S.
,
Tłuczak A.
), s. 131-140
artykuł:
Ekologiczne uwarunkowania zachowań konsumenckich
(
Mańkowska-Wróbel L.
), s. 141-150
artykuł:
Programy lojalnościowe jako narzędzie marketingowego oddziaływania na klientów
(
Matysik-Pejas R.
,
Szafrańska M.
,
Żmija J.
), s. 151-160
artykuł:
Uwarunkowania lojalnych klientów przedsiębiorstw turystycznych
(
Michalska-Dudek I.
), s. 161-171
artykuł:
Prosumpcja racjonalizatorska użytkowników tzw. nowych mediów w kontekście ogólnoeuropejskiego kryzysu gospodarczego
(
Mitręga M.
), s. 172-181
artykuł:
Konsument muzułmański w wielokulturowej Europie
(
Nowakowska L.
), s. 182-192
artykuł:
Zachowania konsumpcyjne deklarowane przez studentów WNE Politechniki Koszalińskiej a style życia
(
Oczachowska A.
), s. 193-202
artykuł:
Kształtowanie zachowań konsumenckich poprzez zrównoważoną komunikację marketingową
(
Pabian A.
), s. 203-212
artykuł:
Ocena znajomości regionalnej kuchni kociewskiej przez wybraną grupę kobiet
(
Platta A.
,
Żyngiel W.
), s. 213-220
artykuł:
Konsument na jednolitym rynku europejskim - dekada doświadczeń
(
Rudawska E.
), s. 221-230
artykuł:
Wizerunek kobiety w reklamie internetowej w zależności od płci adresatów przekazu
(
Rudzewicz A.
,
Grzybowska-Brzezińska M.
,
Wojtkowska A.
), s. 231-240
artykuł:
Satysfakcja i lojalność klientów jako determinanta zachowań konsumentów na rynku telefonii mobilnej
(
Sadowska E.
), s. 241-251
artykuł:
Znaczenie ceny jako punktu odniesienia w kształtowaniu preferencji nabywczych
(
Stajszczak A.
), s. 252-260
artykuł:
Gamifikacja jako nowe narzędzie marketingu relacji - próba klasyfikacji odbiorców komunikatu
(
Stobiecka J.
,
Stobiecki P.
), s. 261-271
artykuł:
Oddziaływanie na zachowania nabywców poprzez program lojalnościowy w zintegrowanej przestrzeni europejskiej
(
Tarczydło B.
), s. 272-280
artykuł:
Zachowania konsumentów na rynku produktów ekologicznych w Polsce i innych krajach Unii Europejskiej
(
Witek L.
), s. 281-290
artykuł:
Wyjazdy turystyczne Polaków za granicę jako jeden z przejawów globalizacji społecznej
(
Włodarczyk K.
), s. 291-301
artykuł:
Odpowiedzialny konsument jako aktywny interesariusz przedsiębiorstwa
(
Wróbel M.
), s. 302-313
artykuł:
Nowoczesne instrumenty promocyjne w procesie decyzyjnym młodego konsumenta
(
Wyrwisz J.
), s. 314-323
artykuł:
Oczekiwania konsumentów wobec preparatów kosmetycznych pochodzenia naturalnego wykorzystywanych w zabiegach SPA & Wellness
(
Żyngiel W.
,
Platta A.
), s. 324-333
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.