PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Journal of Intercultural Management
Rocznik
2012
Tom
4
Numer
nr 3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3
artykuł:
Accepted and Strong Organisational Culture in Multinational Corporations
(
Rozkwitalska M.
), s. 5-14
artykuł:
Emergent Character of Interpersonal Relationships in Organizational Structures of Capital Groups
(
Zając C.
), s. 15-22
artykuł:
The Specificity of Public Organisation Cultures
(
Kozuch B.
,
Kozuch A.
), s. 23-34
artykuł:
Culture in Management from the Perspective of Cultural Discourse in the Social Sciences
(
Sułkowski Ł.
), s. 35-48
artykuł:
HR Challenges in China
(
Chmielecki M.
), s. 49-55
artykuł:
The Shaping of Intercultural Communication Through Business Relations
(
Romaniuk K.
), s. 56-65
artykuł:
The Teaching of Leadership - Ways to Create Leaders in Selected Universities in The World
(
Haromszeki Ł.
), s. 66-80
artykuł:
Human Resource Management in the Nearshoring Company - Case Study
(
Bąk-Grabowska D.
,
Grzesik K.
), s. 81-96
artykuł:
Japanese Management Practices and Attitudes of Employees of Companies with Japanese Capital Operating in Poland
(
Janus E.
), s. 97-112
artykuł:
Linguistic Capital in the Sector of Public Administration
(
Lubecka A.
), s. 113-125
artykuł:
Effectiveness of Classification Measures in Predicting Achievement in the Israel Defense Forces - Fitness Instruction Trainers Courses as a Case Study
(
Galily Y.
,
Kayam O.
,
Bar-Eli M.
), s. 126-150
artykuł:
Philosophical Premises of Multi-Cultural Change in Polish School Versus Educational Practice : Management of Cultural Diversity or Multi-Cultural Chaos?
(
Szumer M.
,
Wieczorek P.
), s. 151-159
artykuł:
Case Studies in Cultural Communication Patterns in South Africa
(
Bielikowski J.
), s. 160-173
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.