PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
4
Czasopismo
Studia i Materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą
Rocznik
2005
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
4
artykuł:
Education based marketing jako element zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie
(
Borkowski B.
,
Woźniakowski M.
), s. 5-12
artykuł:
Aspekty integracji systemów informatycznych wspomagających podejmowanie decyzji z elementami zarządzania wiedzą
(
Chmielarz W.
), s. 13-26
artykuł:
Modelowanie procesów biznesowych z wykorzystaniem metody case-based reasoning
(
Kempa A.
), s. 50-56
artykuł:
Proefektywnościowe perspektywy spojrzenia na wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania
(
Komsta P.
), s. 57-61
artykuł:
Rola informacji o rynku i kliencie w zarządzaniu firmą
(
Kondratowicz-Pozorska J.
), s. 62-70
artykuł:
Finansowanie tworzenia i przekazywania wiedzy w systemie edukacji
(
Kowalska I.
), s. 71-79
artykuł:
Systemowy opis modelu zarządzania wiedzą Nonaki
(
Maj I.
), s. 105-113
artykuł:
Aspekty ekonomiczne w metodzie DIANA
(
Michalewski E.
), s. 122-129
artykuł:
Zarządzanie wiedzą w warunkach wzrastających zagrożeń globalnych - nauka a zrównoważony rozwój
(
Miklewski A.
), s. 130-140
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.