PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Journal for Perspectives of Economic Political and Social Integration
Rocznik
2017
Tom
23
Numer
nr 1-2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1-2
artykuł:
Beyond Contemporary Civilizational Crisis of the Human Being and the Humanities. A Chiara Lubich's Perspective
(
Wielecki K.
), s. 49-68
artykuł:
Religious Identity Status and Readiness for Interreligious Dialogue in Youth. Developmental Analysis
(
Rydz E.
,
Wieradzka-Pilarczyk A.
), s. 69-90
artykuł:
From the Charism to Action in Educational, Organizational and Social Aspect on the Example of Religious Congregations Formed in Poland in the Nineteenth/Twentieth Century
(
Opiela M. L.
), s. 91-115
artykuł:
Living the Threshold. The Kairos of World Person and New Perspective for Hospitality
(
Ferreira de Almeida G. A.
), s. 117-132
artykuł:
From Conflict to Mutual Recognition
(
Nin Márquez M. I.
), s. 133-142
artykuł:
I Am Not Scared by Conflict
(
Tissot A.
), s. 143-152
artykuł:
Toward a Transdisciplinary Integration of the Health Disciplines: The Case of the Fibromyalgia Syndrome
(
Giusti E. M.
,
Castelnuovo G.
,
Molinari E.
), s. 155-171
artykuł:
Educate to Relationships through Relationships: The Role of Social and Prosocial Abilities in the Construction of Collaborative and Inclusive Educational Communities
(
Travaglini A.
,
Bocci F.
), s. 173-194
artykuł:
Jean Vanier and L'Arche as a Witness of Merciful Love
(
Kornas-Biela D.
), s. 195-208
artykuł:
The History of Special Education
(
Rossa C.
), s. 209-227
artykuł:
The Rules of Inquiry Talk in an Inclusive Perspective
(
Ruzzante G.
), s. 229-242
artykuł:
Christian Context of Disability and Special Education Nowadays
(
Domagała-Zyśk E.
), s. 243-259
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.