PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
Marketing 3.0 - nowe podejście do tworzenia wartości
(
Brzustewicz P.
), s. 2-8
artykuł:
Uwarunkowania skutecznego zarządzania konfliktem w relacjach przedsiębiorstwa z reklamującym
(
Berger M.
,
Mitręga M.
), s. 9-14
artykuł:
Co jest źródłem szczęścia? : zadowolenie z życia a obiektywne i subiektywne wskaźniki sytuacji materialnej
(
Sekścińska K.
,
Maison D.
), s. 15-24
artykuł:
Fast fashion - przyszłość branży mody?
(
Sempruch-Krzemińska K.
), s. 25-31
artykuł:
Wizerunek produktów spożywczych a jego wpływ na decyzje zakupowe nabywców finalnych
(
Białoskurski S.
), s. 32-38
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.