PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
nr 31
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 31
artykuł:
Stan i perspektywy rozwoju e-handlu w Polsce
(
Barska A.
), s. 11-22
artykuł:
Wpływ czynników globalnych i lokalnych na zachowania strategiczne sieci handlu detalicznego
(
Bilińska-Reformat K.
), s. 23-36
artykuł:
Marketing usług a prawa konsumentów
(
Dąbrowska A.
,
Janoś-Kresło M.
), s. 37-50
artykuł:
Aktualne trendy w zarządzaniu marką w przedsiębiorstwach handlowych i usługowych
(
Grębosz M.
), s. 51-63
artykuł:
Handel detaliczny na eurorynku - internacjonalizacja i koncentracja
(
Komor M.
), s. 65-77
artykuł:
Zarządzanie międzynarodowymi markami w chińskim otoczeniu rynkowym - aspekty translacyjne i kulturowe
(
Linka J.
), s. 79-93
artykuł:
Analiza regresji dla liczby systemów i placówek franczyzowych w Polsce
(
Pigłowski M.
), s. 95-109
artykuł:
Marketing światły jako kierunek rozwoju marketingu usług transportowych
(
Rosa G.
), s. 111-121
artykuł:
Informacyjne wspomaganie zarządzania nowym asortymentem produktów
(
Rutkowski I. P.
), s. 123-140
artykuł:
Kierunki rozwoju formatów handlu detalicznego w Polsce i w Niemczech
(
Szalonka K.
,
Ullrich G.
), s. 141-152
artykuł:
Nowe kanały komunikacji w usługach medycznych - wybrane problemy
(
Duda J.
), s. 181-194
artykuł:
Technologie informatyczne w przedsiębiorstwach TSL
(
Dyczkowska J.
), s. 195-208
artykuł:
Wybrane aspekty marketingu w działalności lubelskich biur podróży
(
Godlewski G.
,
Żbikowski J.
), s. 209-222
artykuł:
Miejsce wartości dla klienta w kształtowaniu modeli biznesowych krajowych producentów marek własnych detalistów
(
Spyra Z.
), s. 247-263
artykuł:
Narzędzia marketingu mix wykorzystywane przez spółki doradztwa finansowego w Polsce
(
Waliszewski K.
), s. 265-279
artykuł:
Znaczenie segmentacji nabywców dla skuteczności działań promocyjnych w handlu detalicznym
(
Cyran K.
,
Dybka S.
), s. 283-293
artykuł:
Postrzeganie oferty sklepów dyskontowych przez klientów handlu detalicznego
(
Cyrek P.
), s. 295-310
artykuł:
Znane twarze w kreowaniu wizerunku marki na przykładzie sieci handlowych
(
Daszkiewicz M.
,
Wrona S.
), s. 311-325
artykuł:
Działania marketingowe małych i średnich przedsiębiorstw na tle przemian strukturalnych zachodzących w handlu na przykładzie województwa lubuskiego
(
Michałowska M.
), s. 327-339
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność systemów franczyzowych branży FMCG - zarys problemu
(
Orzeł K.
), s. 341-349
artykuł:
Konsumenci jako źródło wiedzy dla tworzenia strategii innowacji krajowych przedsiębiorstw handlowych - wyniki badań empirycznych
(
Reformat B.
), s. 351-363
artykuł:
Innowacyjne narzędzia w polskim handlu internetowym
(
Szymański G.
), s. 365-374
artykuł:
Private Brand in the Positioning Strategies of FMCG Retailers in Poland
(
Śmigielska G.
,
Stefańska M.
), s. 375-385
artykuł:
Sposoby przekazywania informacji o cenach i ich percepcja we współczesnym handlu detalicznym
(
Waniowski P.
), s. 387-402
artykuł:
Restrukturyzacja gospodarki a wybrane aspekty marketingu relacyjnego
(
Klimkowska R.
), s. 405-416
artykuł:
Praktyki z zakresu pracy jako obszar adaptacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu
(
Lotko M.
), s. 417-429
artykuł:
Kulturowe modele zachowań w biznesie na przykładzie Chin i Szwecji
(
Łopacińska K.
), s. 431-444
artykuł:
Produkt czy usługa? Wpływ bezpośrednich relacji przedsiębiorstw z klientami na ofertę firmy
(
Łuczak M.
), s. 445-455
artykuł:
Kapitał kliencki organizacji usługowej odpowiedzialnej społecznie. Poznawczy wymiar rozwijania relacji z klientami z uwzględnieniem ochrony wartości środowiskowych
(
Oczachowski D.
), s. 457-470
artykuł:
Zarządzanie relacjami z klientem jako kluczowe narzędzie kontaktu banku z usługobiorcami
(
Perenc J.
), s. 471-483
artykuł:
Rozwój pracowników w małym przedsiębiorstwie
(
Rak E.
), s. 485-493
artykuł:
Rola personelu obsługi bezpośredniej w procesie współtworzenia wartości w bankowości detalicznej
(
Szlis I.
), s. 495-508
artykuł:
Trener biznesu wsparciem dla decydenta
(
Śnihur J.
), s. 509-519
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu w budowaniu konkurencyjności polskich i szwedzkich przedsiębiorstw
(
Zajkowska M.
,
Igielski M.
,
Gutowski T.
), s. 521-532
artykuł:
Rola i zadania apteki ogólnodostępnej w koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu
(
Żak K.
), s. 533-548
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.