PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania
Rocznik
2 (1998)
Tom
---
Numer
nr 5
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 5
artykuł:
Przebieg transformacji systemowej w województwie toruńskim i włocławskim
(
Bagdziński S. L.
,
Malik W.
), s. 17-25
artykuł:
Wpływ uwarunkowań regionalnych na tempo i kierunki przekształceń własnościowych w rolnictwie (na przykładzie Pomorza Środkowego)
(
Rydz E.
), s. 27-41
artykuł:
Przemiany demograficzne w województwach Polski Południowej w latach 1975-1995
(
Runge J.
), s. 43-58
artykuł:
Dynamika elementów jakości życia mieszkańców województw dolnośląskich w okresie transformacji systemu gospodarczego
(
Kozieł R.
), s. 59-74
artykuł:
Obszary wiejskie południowej Polski po roku 1989
(
Górz B.
), s. 75-95
artykuł:
Miejsce Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie w strukturze regionalnej Polski Południowo-Wschodniej
(
Zioło I.
), s. 97-112
artykuł:
Rola małych miast w kształtowaniu struktury przestrzennej wiejskiego zaplecza (powiązania funkcjonalno-przestrzenne) na przykładzie województw południowej Polski
(
Rajman J.
,
Kwiatek-Sołtys A.
), s. 113-123
artykuł:
Typologia gmin jako podstawa budowy strategii rozwoju województwa rzeszowskiego
(
Woźniak M.
,
Zioło Z.
), s. 125-138
artykuł:
Społeczno-ekonomiczne aspekty transformacji województw południowo-wschodnich (krośnieńskiego, przemyskiego, rzeszowskiego) w latach 1990-1997
(
Haase A.
), s. 139-167
artykuł:
Rozwój sektora prywatnego w południowo-wschodniej Polsce w latach 1992-1996
(
Pomianek T.
,
Pasterz T.
), s. 169-195
artykuł:
Dynamika rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw rejonu Dębicy na tle krajowym
(
Kaszuba A.
), s. 187-210
artykuł:
Dynamika starzenia się ludności Europy w latach 1980-1996
(
Kurek S.
), s. 211-222
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.