PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
nr 12
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 12
artykuł:
Historyczne uwarunkowania rozwoju rynku farmaceutycznego na świecie i w Polsce
(
Hrydziuszko M.
), s. 3-11
artykuł:
Koncepcja społecznej odpowiedzialności w przedsiębiorstwie handlu detalicznego - perspektywa marketingu
(
Drzazga M.
,
Spyra Z.
), s. 12-19
artykuł:
Negatywne implikacje postprawdy i fake newsów w kontekście kształtowania marki osobistej
(
Grzesiak M.
), s. 20-26
artykuł:
Marketing w procesie internacjonalizacji rynku : perspektywa organizacji i konsumenta
(
Kaszycka I.
), s. 27-28
artykuł:
VII Sympozjum Marketingu Międzynarodowego "Perspektywy rozwoju marketingu międzynarodowego"
(
Chlipała P.
), s. 29-30
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.