PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
nr 29
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 29
artykuł:
Zrównoważony rozwój - trend czy element nowoczesnego zarządzania samorządem
(
Herbuś A.
,
Ślusarczyk B.
), s. 7-16
artykuł:
Zarządzanie kompetencjami pracowniczymi w aspekcie rozwoju organizacji
(
Szmit D.
), s. 17-29
artykuł:
Proces zarządzania z wykorzystaniem innowacji społecznych w firmie - facylitacja
(
Marszał A.
), s. 30-47
artykuł:
Zarządzanie oparte na współpracy i zaufaniu. Analiza na przykładzie środowiska zawodowego policjantów
(
Żak M.
), s. 48-61
artykuł:
Zarządzanie nieruchomościami mieszkaniowymi w perspektywie oczekiwań potencjalnych nabywców
(
Musiał M.
), s. 62-77
artykuł:
Zarządzanie relacjami z dostawcami a pozycja konkurencyjna przedsiębiorstw przemysłu meblarskiego
(
Tyszkiewicz R.
), s. 78-90
artykuł:
Analysis of Marketing and Logistic Aspects in the e-Commerce Sector - Case Study
(
Suliga D.
), s. 91-103
artykuł:
Identification and Use of Intangible Resources in Managing Production Enterprises in the Area of Avoiding Threats
(
Osyra M.
,
Kempa E.
), s. 104-112
artykuł:
Applying the Internet of Things in the Development of Management Activities in Smart Buildings
(
Zygoń O.
), s. 113-124
artykuł:
Zarządzanie biurem nieruchomości na przykładzie częstochowskiej kancelarii nieruchomości
(
Kubacki Ł.
), s. 125-138
artykuł:
Wykorzystanie wirtualnej rzeczywistości w zarządzaniu
(
Sośniak S.
), s. 139-146
artykuł:
Solidarność, ekwiwalentność czy sprawiedliwość? Zarządzanie wiekiem emerytów w polskim powszechnym systemie emerytalnym
(
Sikora J.
,
Wanat L.
,
Widerska I.
), s. 147-163
artykuł:
Management by Objectives w systemie motywowania
(
Zelga K.
), s. 164-174
artykuł:
Marketing treści w promocji gospodarstw agroturystycznych
(
Król K.
), s. 175-185
artykuł:
A Literature Overview of the Selected Marketing Strategies in Contemporary Business
(
Łukasik K.
,
Iżyńska M.
), s. 186-195
artykuł:
Kształtowanie postawy społecznej świadomego konsumenta paliw i energii jako cel w zarządzaniu proekologicznymi organizacjami trzeciego sektora
(
Mielczarek A.
), s. 196-207
artykuł:
Impact of Intelligent Transportation Systems on Road Traffic Safety
(
Szczepanik T.
,
Besta P.
), s. 208-216
artykuł:
Corporate Governance in the Digital Era - Theoretical Considerations
(
Zieliński P.
), s. 217-225
artykuł:
Potential for Collaboration as Support for Airport Management (On the Example of Radom Airport)
(
Rajkowska D.
), s. 226-234
artykuł:
Bankructwo czy stabilność rynkowa - analiza wybranych polskich modeli dyskryminacyjnych na przykładzie spółki Alma Market SA
(
Janik K.
), s. 235-248
artykuł:
Controlling jako instrument zarządzania w przedsiębiorstwie
(
Pawelak M.
), s. 249-257
artykuł:
Implementacja marketingu sensorycznego w sektorze usług
(
Włodarczyk R.
), s. 258-267
artykuł:
Koncepcja Lean Management w sektorze bankowym
(
Grobelak M.
,
Ulewicz R.
), s. 268-277
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu w strategii zarządzania przedsiębiorstw przemysłu piwowarskiego w Polsce
(
Idasiak M.
), s. 278-289
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.