PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2002
Tom
---
Numer
nr 4-5
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4-5
artykuł:
Zarządzanie zasobami ludzkimi w firmach franchisingowych
(
Pokorska B.
), s. 1-8
artykuł:
Dynamiczne zarządzanie ośrodkami handlowymi
(
Maleszyk E.
), s. 13-21
artykuł:
Ograniczenia i działania wspomagające rozwój przedsiębiorczości małych i średnich przedsiębiorstw
(
Bojewska B.
), s. 21-26
artykuł:
Rozwój systemów dystrybucji w Polsce
(
Strużycki M.
), s. 22-26
artykuł:
Segmentacja gospodarstw domowych według podobieńst wydatków konsumpcyjnych
(
Kuśmierczyk K.
), s. 27-35
artykuł:
Rola nowego produktu w zaspokajaniu i kreowaniu potrzeb konsumentów
(
Zielińska Z.
,
Janoś-Kresło M.
), s. 27-30
artykuł:
Wydatki gospodarstw domowych na gazety i czasopisma w latach 1993-1996
(
Kania J.
,
Niski T.
), s. 31-34
artykuł:
Zróżnicowanie zadłużenia i kredytowych zakupów dóbr trwałego użytku w segmentach gospodarstw domowych
(
Szepieniec-Puchalska D.
), s. 35-40
artykuł:
Podatność konsumentów na działania reklamowe firm
(
Szepieniec-Puchalska D.
), s. 40-44
artykuł:
Badania preferencji konsumenckich na rynku produktów żywnościowych
(
Górska-Warsewicz H.
), s. 40-47
artykuł:
Nakłady inwestycyjne w przedsiębiorstwach handlowych
(
Mielczarek A.
), s. 47-53
artykuł:
Współpraca przedsiębiorstw handlowych w Polsce (wyniki badań)
(
Kucharska B.
), s. 53-62
artykuł:
Koniunktura gospodarcza w spółdzielniach "Samopomoc Chłopska" i "Społem" PSS
(
Grzegorzewski P.
), s. 62-68
artykuł:
Wybrane czynniki kształtujące zyskowność sprzedaży w kanałach dystrybucji na rynku motoryzacyjno-paliwowym
(
Nowacka B.
), s. 68-74
artykuł:
Hipotetyczne kierunki rozwoju gospodarczego Polski w wyniku integracji z Unią Europejską
(
Mindur M.
), s. 75-80
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.