PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Szkoła Główna Handlowa. Kolegium Gospodarki Światowej
Rocznik
2010
Tom
---
Numer
nr 27
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 27
artykuł:
Wpływ "rozproszenia" marketingu na jego tożsamość
(
Białecki K.
), s. 9-18
artykuł:
Przeszłość i przyszłość marketingu
(
Mazur J.
), s. 19-42
artykuł:
Od marketingu eksportowego do marketingu wirtualnego i neomarketingu
(
Duliniec E.
,
Sznajder A.
), s. 42-58
artykuł:
Ewolucja koncepcji marketingu : marketing między ekonomią i zarządzaniem
(
Dudzik T. M.
), s. 58-78
artykuł:
Komunikacja nieformalna w marketingu a zakaz reklamy ukrytej
(
Mokrysz-Olszańska A.
), s. 79-95
artykuł:
System informacji marketingowej a tendencje zmian we współczesnym marketingu
(
Kowalik I.
), s. 97-113
artykuł:
Zachowania nabywców na rynku - trendy i wpływ na działanie przedsiębiorstw
(
Mirońska D.
), s. 114-132
artykuł:
Rozwój internetu a segmentacja nabywców i pozycjonowanie oferty przedsiębiorstwa
(
Danik L.
), s. 133-154
artykuł:
Tendencje zmian w makrootoczeniu - perspektywa polskich przedsiębiorstw
(
Lewandowska M.
), s. 155-179
artykuł:
Kooperacja a sprawność marketingowa przedsiębiorstw na przykładzie polskich przedsiębiorstw przemysłu elektromaszynowego
(
Gołębiowski T.
,
Lewandowska M.
), s. 202-224
artykuł:
Europejski Fundusz Dostosowania do Globalizacji : przyczyny powstania, funkcjonowanie, efekty i perspektywy
(
Grabeł R.
), s. 225-248
artykuł:
Działalność agencji ratingowych a kryzys "subprime"
(
Mika A.
), s. 249-265
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.