PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
nr 2 (28)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2 (28)
artykuł:
Zmiany skojarzeń z uczelnią jako pracodawcą - opinie młodych polskich potencjalnych pracowników
(
Baruk A. I.
,
Goliszek A.
), s. 1-18
artykuł:
Skojarzenia z uczelnią jako pracodawcą - opinie kobiet i mężczyzn reprezentujących młodych potencjalnych pracowników
(
Baruk A. I.
,
Goliszek A.
), s. 19-42
artykuł:
Wybrane aspekty polityki innowacyjnej przedsiębiorstw funkcjonujących w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(
Baruk J.
), s. 43-66
artykuł:
Etos nauki a podejście do promocji w nauce
(
Feldy M.
), s. 67-98
artykuł:
Problemy współpracy nauki i biznesu
(
Mikosik P.
), s. 99-120
artykuł:
Zintegrowana komunikacja marketingowa - koncepcje, praktyka, nowe wyzwania
(
Pluta-Olearnik M.
), s. 121-138
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.