PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa w Katowicach
Rocznik
2003
Tom
---
Numer
nr 20
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 20
artykuł:
Badania marketingowe preferencji przedsiębiorstw jako nabywców produktów przemysłowych - wybrane podstawy teoretyczne i metodyczne
(
Bajdak A.
), s. 7-38
artykuł:
Praktyczne problemy kształtowania strategii rynkowych w nowych warunkach działania polskich przedsiębiorstw
(
Wieszałka O.
), s. 39-53
artykuł:
Uwarunkowania działalności polskich przedsiębiorstw (z uwzględnieniem sytuacji w sektorze spożywczym)
(
Mokrysz S.
), s. 54-80
artykuł:
Zmiany w zachowaniach polskich konsumentów jako rezultat oddziaływania procesów globalizacji
(
Małysa-Kaleta A.
), s. 81-111
artykuł:
Proces podejmowania decyzji zakupu produktów globalnych przez konsumentów
(
Sobczyk-Kolbuch A.
), s. 112-145
artykuł:
Zachowania nabywców indywidualnych na rynku usług bankowych
(
Kieżel M.
), s. 146-183
artykuł:
Wykorzystanie Internetu w procesie decyzyjnym konsumenta
(
Sobczyk-Kolbuch A.
), s. 184-213
artykuł:
Warunki skuteczności reklamy zawarte w obszarze percepcji odbiorców
(
Pyka J.
), s. 214-225
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.