PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Ekonomiczne / Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Rocznik
2006
Tom
---
Numer
nr 42 Marketing relacji : zakres implementacji koncepcji
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 42 Marketing relacji : zakres implementacji koncepcji
artykuł:
Komunikacja marketingowa z klientem instytucjonalnym w warunkach stosowania koncepcji marketingu relacji
(
Bajdak A.
), s. 11-18
artykuł:
Odpowiedzialność społeczna a marketing partnerski - możliwości realizacji koncepcji w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstwa
(
Janeczek U.
), s. 19-25
artykuł:
Znaczenie relacji interpersonalnych w kształtowaniu lojalności na rynku dóbr inwestycyjnych (wybrane zagadnienia)
(
Ines de M.
), s. 27-38
artykuł:
Franchisobiorcy jako podmioty relacji w systemach franchisingowych
(
Steinerowska-Streb I.
), s. 39-49
artykuł:
Public relations jako element komunikacji marketingowej na rynku finansowym
(
Jakubowska A.
), s. 51-61
artykuł:
Marketing relacji a relacje w szkole wyższej
(
Marzec M.
), s. 63-70
artykuł:
Marketing relacji w regionie/gminie
(
Zeman-Miszewska E.
), s. 71-76
artykuł:
Rola komunikacji marketingowej w kształtowaniu relacji w gminie
(
Krakowiak M.
), s. 77-93
artykuł:
Rola władz samorządowych w kształtowaniu relacji partnerskich podmiotów tworzących ofertę turystyczną w regionie
(
Grabowska A.
), s. 95-109
artykuł:
Znaczenie lokalnych układów partnerskich w tworzeniu oferty turystyki postindustrialnej
(
Musiał I.
), s. 111-119
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.