PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Nauki o Zarządzaniu
Rocznik
2011
Tom
9
Numer
nr 222
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 222
artykuł:
Zmiany w prezentacji reklamy internetowej a jej klikalność
(
Całka A.
), s. 9-49
artykuł:
Wizerunek banku i lojalność nabywców
(
Prokopowicz M.
), s. 50-68
artykuł:
Wizerunek marki korporacyjnej - specyfika i techniki pomiaru
(
Hajdas M.
), s. 69-89
artykuł:
Związek między efektami komunikacyjnymi dotyczącymi reklamy a efektami dotyczącymi marki w świetle wyników badania
(
Woźniczka J.
), s. 90-106
artykuł:
Audyt marketingowy jako narzędzie kontroli marketingowej w świetle wyników badań polskich przedsiębiorstw
(
Kowal W.
), s. 107-130
artykuł:
Problemy metodologiczne projektów badawczych skuteczności relacji inwestorskich
(
Kłeczek R.
,
Uchman J.
), s. 131-163
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.