PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
nr 9 (58)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 9 (58)
artykuł:
Przyczyny i skutki I fazy kryzysu finansowego lat 2007-2009 w wybranych krajach na świecie
(
Adamowicz T.
), s. 9-21
artykuł:
Zmiany w produkcji buraka cukrowego w województwie kujawsko-pomorskim w latach 2002-2011
(
Artyszak A.
), s. 22-33
artykuł:
Wpływ Wspólnej Polityki Rolnej na efekty dochodowe w rolnictwie nowych krajów członkowskich Unii Europejskiej
(
Baer-Nawrocka A.
), s. 34-44
artykuł:
Oczekiwania nabywców finalnych jako stymulator ich potencjału marketingowego
(
Baruk A. I.
,
Iwanicka A.
), s. 45-54
artykuł:
Reklama telewizyjna w opinii dzieci i młodzieży
(
Bazylik R.
,
Parzonko A. J.
), s. 55-65
artykuł:
Wpływ koncepcji CRM na działania marketingowe firmy
(
Bojanowska A.
), s. 66-75
artykuł:
Czas jako aspekt zachowań konsumenckich
(
Burlita A.
), s. 76-87
artykuł:
Analysis of Produce Offered by Agritourist Farms in Poland
(
Chotkowski J.
,
Czerwińska-Jaśkiewicz M.
), s. 88-98
artykuł:
Stosunek klientów do internetowych zakupów żywności
(
Cyrek P.
), s. 99-109
artykuł:
Czynniki wrażliwości gospodarek krajów Europy na szoki zewnętrzne na przykładzie skutków kryzysu 2008-2009 - analiza empiryczna
(
Domańska A.
,
Serwa D.
), s. 110-124
artykuł:
Pomiar lojalności klientów - wybrane wskaźniki
(
Drapińska A.
), s. 125-136
artykuł:
Produkty regionalne jako element aktywnej polityki asortymentowej ukierunkowanej na konsumenta
(
Dybka S.
), s. 137-147
artykuł:
Postawy konsumentów a globalizacja: elementy ekonomiczne, zarządzania marketingowego i turystyczne : Pomorze 2013
(
Feczko J.
), s. 148-160
artykuł:
Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa usługowego na rzecz budowania relacji w transferze technologii
(
Glabiszewski W.
), s. 161-173
artykuł:
Marketing społecznie zaangażowany - korzyści i zagrożenia
(
Gołaszewska-Kaczan U.
), s. 174-183
artykuł:
Rola usług Spa & Wellness w kreowaniu pozytywnych doświadczeń konsumentów na przykładzie produktów hotelowych
(
Grobelna A.
,
Marciszewska B.
), s. 184-195
artykuł:
Audyt marketingowy jako narzędzie weryfikacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa
(
Hadrian P.
), s. 196-208
artykuł:
CSR versus PR - analiza zmiennych wiodących
(
Hys K.
,
Hawrysz L.
), s. 209-219
artykuł:
Zachowania konsumenckie na warszawskim rynku kwiatów ciętych i doniczkowych
(
Jabłońska L.
,
Olewnicki D.
,
Ragan M.
), s. 220-230
artykuł:
Uwarunkowania rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu w przedsiębiorstwach spółdzielczych
(
Kawa M.
,
Grzybek M.
), s. 231-241
artykuł:
Kształtowanie marki i wizerunku miasta Gdynia, jako morskiej destynacji turystycznej
(
Kizielewicz J.
), s. 242-254
artykuł:
Unijne finansowanie i komercjalizacja projektów innowacyjnych w placówkach naukowych
(
Kowalska I.
,
Koć P.
), s. 259-268
artykuł:
The Distribution Network - Risk Factors from the Perspective of the Flagship Enterprise
(
Kramarz M.
,
Kramarz W.
), s. 269-278
artykuł:
Social media jako przestrzeń komunikacji z klientem w branży alkoholi wysokoprocentowych
(
Liczmańska K.
), s. 279-287
artykuł:
Ograniczenia do ubezpieczeń w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w warunkach osłabienia finansów publicznych w Polsce
(
Łuszczyk M.
), s. 288-298
artykuł:
New Ways and New Quality in Market Research among Young Customers : Market Research through Creative Ways of Spending Time : the Case Study of PLAYDO
(
Maj J.
), s. 299-307
artykuł:
Analiza zarządzania marketingowego przedsiębiorstw nasiennych w zakresie promocji
(
Majchrzycki D.
,
Pepliński B.
), s. 308-317
artykuł:
Oddziaływanie reklam społecznych a system wartości jej odbiorców
(
Matuszewska A.
), s. 318-327
artykuł:
Nazwisko jako forma marki na przykładzie marek: Chopin i Mozart
(
Mróz-Gorgoń B.
), s. 328-339
artykuł:
Działania merchandisingowe i ich wpływ na klientów sklepów wielkopowierzchniowych
(
Matysik-Pejas R.
,
Pakosz I.
), s. 340-350
artykuł:
Ramowa Dyrektywa Wodna a rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej - w województwie kujawsko pomorskim
(
Piasecki A.
), s. 351-360
artykuł:
Finansowanie działalności badawczo-rozwojowej w Polsce na tle świata
(
Piekut M.
), s. 361-372
artykuł:
Badanie społeczności jako wyzwanie współczesnych badań marketingowych
(
Płuciennik J.
), s. 373-382
artykuł:
Assessment of Customer's Satisfaction in E-commerce Services
(
Radziszewska A.
), s. 383-393
artykuł:
Komunikacja marketingowa skierowana do wnętrza i na zewnątrz organizacji - wzajemne relacje
(
Rogala A.
), s. 394-404
artykuł:
Skala działania a organizacja transportu w przedsiębiorstwach agrobiznesu
(
Rokicki T.
), s. 405-415
artykuł:
Promotion as Part of the Marketing Mix and Its Application In Enterprise Activities
(
Roman M.
,
Zgiep Ł.
), s. 416-424
artykuł:
Polityka opodatkowania nieruchomości w gminach województwa małopolskiego w latach 2007-2010
(
Satoła Ł.
), s. 425-434
artykuł:
Promocja i dystrybucja usług noclegowych w gminie Krasnobród
(
Sawicki B.
,
Golian S.
), s. 435-445
artykuł:
The Conceptual Model of Enterprises' Value Migration
(
Siudak D.
), s. 446-455
artykuł:
Marketingowy wymiar zachowań przedsiębiorczych na przykładzie mikroprzedsiębiorstw handlowych
(
Skowron S.
), s. 456-464
artykuł:
Problemy delimitacji małych gospodarstw rolnych w aspekcie projekcji zmian WPR na lata 2014-2020
(
Sroka W.
,
Musiał W.
), s. 465-478
artykuł:
Ocena poziomu zadłużenia gmin województwa wielkopolskiego po akcesji do Unii Europejskiej
(
Standar A.
), s. 479-490
artykuł:
CSR jako źródło konkurencyjności kanałów dystrybucji
(
Stefańska M.
,
Śmigielska G.
), s. 491-502
artykuł:
Czynniki determinujące zachowania wiejskich gospodarstw domowych na rynku płatności bezgotówkowych
(
Szafrańska M.
), s. 503-512
artykuł:
Znaczenie blogów firmowych w komunikacji między przedsiębiorstwem a klientem
(
Szamrowski P.
,
Pawlewicz A.
), s. 513-525
artykuł:
Wykorzystanie narzędzi marketingowych w budowaniu lojalności klientów w banku PEKAO S.A. I Oddział w Rzeszowie
(
Szopiński W.
), s. 526-536
artykuł:
Zarządzanie zaufaniem w procesie budowania trwałej przewagi konkurencyjnej
(
Szostek D.
), s. 537-548
artykuł:
Dilemmas with Brand Management in Clusters
(
Szymoniuk B.
), s. 549-558
artykuł:
Skłonności konsumpcyjne Polaków w warunkach kryzysu gospodarczego
(
Śleszyńska-Świderska A.
), s. 559-576
artykuł:
Jakość usług współtworzona z klientem - koncepcja i wyniki badań jakościowych
(
Urban W.
), s. 577-587
artykuł:
Współczesne technologie eksploracji danych w marketingu
(
Wąsikowska B.
), s. 588-598
artykuł:
Wzrost zapotrzebowania na produkty Fair Trade jako przejaw społecznej odpowiedzialności konsumentów w Polsce
(
Wildowicz-Giegiel A.
,
Giegie A.
), s. 600-611
artykuł:
Preferencje konsumenta na rynku usług ekoagroturystycznych w Polsce
(
Wilk I.
,
Keck-Wilk M.
), s. 612-622
artykuł:
Obszary globalizacji konsumpcji w Polsce - wybrane zagadnienia
(
Włodarczyk K.
), s. 623-637
artykuł:
Pomiar satysfakcji klientów korzystających z usług biur podróży z Lubelszczyzny jako kluczowy element marketingu współczesnego
(
Wojciechowska-Solis J.
), s. 638-645
artykuł:
Działania marketingowe w promocji spółek portfelowych w procesie dezinwestycji funduszy venture capital
(
Zasępa P.
), s. 646-655
artykuł:
Motywy zachowań proekologicznych w kontekście zmieniającego się poziomu świadomości ekologicznej Polaków
(
Zrałek J.
), s. 656-668
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.