PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
t. 19, z. 6, cz. 3 Współczesne wyzwania marketingowe
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
t. 19, z. 6, cz. 3 Współczesne wyzwania marketingowe
artykuł:
Orientacja marketingowa jako kierunek wsparcia konkurencyjności mikroprzedsiębiorstwa
(
Janczewska D.
), s. 9-21
artykuł:
Mapa potrzeb klienta na przykładzie systemów stropowych
(
Kisiołek A.
), s. 23-35
artykuł:
Artefakty językowe jako zasoby marketingowe dzieł literackich na przykładzie opowiadania A. Sapkowskiego Granica możliwości
(
Turniak M.
), s. 37-53
artykuł:
Product Sharing as an Alternative to Buying on the Example of a Car
(
Stopczyński B.
), s. 55-66
artykuł:
Centralna dystrybucja sieci handlowych w łańcuchu dostaw
(
Chudzik D.
), s. 67-80
artykuł:
Promocja jako narzędzie konkurowania o pracowników na przykładzie Szczecińskiego Obszaru Metropolitarnego
(
Malkowska A.
,
Malkowski A.
), s. 81-94
artykuł:
Propozycja modelu marki modowej
(
Sempruch-Krzemińska K.
,
Kall J.
), s. 95-107
artykuł:
Integrated Communication in Business Transactions of the Internet Space
(
Kolasińska-Morawska K.
,
Studzińska I.
), s. 111-125
artykuł:
Wpływ Twittera na poziom zaangażowania użytkownika profilu w organizacjach pożytku publicznego
(
Oliński M.
,
Szamrowski P.
), s. 127-140
artykuł:
The Use of Mobile Banking as an Innovative Channel for The Banking Services Access
(
Bednarzewska K. E.
,
Budzyńska K.
), s. 141-155
artykuł:
Kryterium PKB per capita jako instrument segmentacji świata na homogeniczne rynki gospodarcze
(
AL-Noorachi M.
), s. 159-175
artykuł:
Marketing w procesie rewitalizacji obszaru przygranicznego
(
Malkowski A.
,
Malkowska A.
), s. 177-188
artykuł:
Otwieranie się rynku politycznego w państwach Europy Środkowej na przykładzie Republiki Czeskiej
(
Skorzycki M.
), s. 189-200
artykuł:
Partia "antysystemowa" jako produkt polityczny - przypadek czeskiego ugrupowania ANO 2011
(
Skorzycki M.
), s. 201-214
artykuł:
Kluczowe determinanty rozwoju koncepcji marketingu politycznego
(
Sempach M.
), s. 215-228
artykuł:
Rola projektów kampanii "Cała Polska czyta dzieciom" w rozwoju dziecka i rozwijaniu kultury czytelniczej
(
Stelmasiak I.
), s. 229-238
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.