PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu
Rocznik
2005
Tom
7
Numer
z. 3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
z. 3
artykuł:
Popularność restauracji typu fast food wśród mieszkańców Poznania
(
Adamczyk G.
), s. 8-11
artykuł:
Kondycja ekonomiczna gospodarstw domowych w Polsce na tle gospodarstw pozostałych krajów Unii Europejskiej
(
Borowska A.
), s. 12-17
artykuł:
Niektóre aspekty spożycia owoców i warzyw w placówkach żywienia zbiorowego w Lublinie
(
Czernyszewicz E.
), s. 19-23
artykuł:
Segmentacja klientów sklepów spożywczych
(
Gazdecki M.
,
Tarant S.
), s. 24-28
artykuł:
Przemiany w handlu hurtowym produktami żywnościowymi w Polsce
(
Gołębiewski J.
), s. 29-34
artykuł:
Zróżnicowanie w sposobie odżywania się bogatych i biednych kategorii społecznych w Polsce
(
Goryńska-Goldmann E.
,
Sznajder M.
), s. 35-40
artykuł:
Handel jako ostatnie ogniwo w zapewnieniu bezpieczeństwa zdrowotnego artykułów spożywczych
(
Górna J.
), s. 41-46
artykuł:
Polityka ochrony konsumentów żywności w Unii Europejskiej
(
Grzybek M.
), s. 47-52
artykuł:
Ceny detaliczne wyrobów żywnościowych w Polsce po akcesji do Unii Europejskiej
(
Grzybowska B.
), s. 53-57
artykuł:
Styl życia a konsumpcja żywności
(
Grzybowska-Brzezińska M.
,
Pilarski S.
), s. 58-64
artykuł:
Zwyczaje zakupowe żywności wśród wielkomiejskich konsumentów i kryteria ich różnicowania
(
Gutkowska K.
,
Ozimek I.
), s. 65-70
artykuł:
Ocena zmian na rynku produktów mleczarskich w opinii konsumentów
(
Jeznach M.
), s. 71-77
artykuł:
Handel zagraniczny ziemniakami i ich przetworami w latach 1995-2004
(
Jordanek Z.
), s. 78-82
artykuł:
Zachowania konsumentów żywności przed i po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej
(
Kosicka M.
), s. 84-86
artykuł:
Zwyczaje żywieniowe dzieci i młodzieży szkolnej na przykładzie województwa dolnośląskiego
(
Kowalska A.
), s. 88-91
artykuł:
Zróżnicowanie i zmienność cen produktów "FMCG" w olsztyńskiej sieci handlu detalicznego po akcesji z UE
(
Kozłowski W.
), s. 92-96
artykuł:
Zagraniczne sieci handlowe i sklepy wielkopowierzchniowe na rynku artykułów żywnościowych w Polsce
(
Krawczyk A.
), s. 97-102
artykuł:
Grupy docelowe nabywców produktów agroturystycznych na Dolnym Śląsku na przykładzie parku krajobrazowego "Dolina Baryczy"
(
Kutkowska B.
), s. 103-107
artykuł:
Rynek kawy i preferencje nabywcze jej konsumentów
(
Matysik R.
), s. 108-112
artykuł:
Rozwój kanałów dystrybucji jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstw agrobiznesu
(
Nasalski Z.
), s. 113-117
artykuł:
Zmienność cen ziemniaków jadalnych w Polsce
(
Nowacki W.
), s. 118-122
artykuł:
Wrocławski rynek mięsa z kurczaków
(
Nowak M.
), s. 123-125
artykuł:
Sezonowość wielkości i cen skupu żywca wołowego w latach 1991-2004
(
Olszańska A.
), s. 126-129
artykuł:
Badania satysfakcji klienta w systemie zarządzania jakością
(
Pawłowska B.
,
Strychalska-Rudzewicz A.
), s. 130-136
artykuł:
Marketing relacji a marketing społeczny
(
Pizło W.
), s. 137-142
artykuł:
Zmiany w wiejskim handlu detalicznym na tle tendencji krajowych
(
Powęska H.
), s. 143-146
artykuł:
Handel artykułami rolno-spożywczymi przed i po akcesji Polski z Unią Europejską
(
Rytko A.
), s. 147-151
artykuł:
Pomoc żywnościowa dla najuboższych
(
Stańko A.
,
Stańko S.
), s. 154-156
artykuł:
Postrzeganie Internetu jako medium promocyjnego przez marketerów przedsiębiorstw przemysłu spożywczego
(
Strzębicki D.
), s. 157-161
artykuł:
Zachowania rolników indywidualnych na rynku usług finansowych oferowanych
(
Szafrańska E.
), s. 162-166
artykuł:
Handel olejami roślinnymi na świecie w latach 1961-2003
(
Sznajder M.
,
Boczar P.
), s. 167-172
artykuł:
Wpływ wieku na zwyczaje konsumentów w zakresie spożycia owoców i warzyw
(
Sznajder M.
,
Moskalik B.
,
Wielicka A.
), s. 173-178
artykuł:
Wpływ zachowań żywieniowych na częstotliwość konsumpcji serów twarogowych
(
Sznajder M.
,
Wielicka A.
,
Moskalik B.
), s. 179-185
artykuł:
Kierunki rozwoju rynku żywności funkcjonalnej w Polsce
(
Szwacka J.
,
Skórniewska M.
), s. 186-192
artykuł:
Członkostwo Polski w Unii Europejskiej a zmiany w preferencjach zakupowych konsumentów żywności
(
Wielewska I.
), s. 193-197
artykuł:
Wpływ reklamy żywności na zachowania konsumpcyjne europejczyka XXI wieku
(
Woźniak M.
), s. 198-202
artykuł:
Bariery zakupu żywności ekologicznej w opinii polskich konsumentów
(
Żakowska-Biemans S.
), s. 203-207
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.