PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
nr 15 (64)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 15 (64)
artykuł:
Stopy zwrotu na rynku kapitałowym w kontekście fuzji i przejęć - studium przypadku
(
Andrzejuk A.
), s. 5-17
artykuł:
Edukacja w zakresie marketingu a jego wizerunek w Polsce
(
Garbarski L.
), s. 18-28
artykuł:
Zróżnicowanie opóźnień płatniczych w przedsiębiorstwach sektora B2B krajów Europy Wschodniej
(
Gołaś Z.
), s. 29-41
artykuł:
Market Intelligence - a Conceptual Approach
(
Gregor B.
,
Kalińska-Kula M.
), s. 42-54
artykuł:
Rola marki w procesie podejmowania decyzji zakupu produktów mleczarskich na przykładzie rynku jogurtów
(
Grębowiec M.
), s. 55-67
artykuł:
The Problems of Marketing Performance Measurement
(
Grzegorczyk W.
), s. 68-74
artykuł:
Varying Levels of Importance Attributed to Marketing Outcomes for the Purposes of Evaluations of Organizational Effectiveness in the Light of a Study Involving Company Managers
(
Kowal W.
), s. 75-83
artykuł:
Marketing Management of Enterprise
(
Michalski E.
), s. 84-95
artykuł:
Consumer Sovereignty at a Time of Globalization and ICT Expansion
(
Mróz B.
), s. 96-103
artykuł:
Free Time as a Determinant of Economic Development Cultural Context
(
Niemczyk A.
), s. 104-115
artykuł:
Oszczędności gospodarstw domowych emerytów zamieszkujących tereny wiejskie - studium przypadku
(
Głowacka E.
,
Pizło W.
), s. 116-129
artykuł:
Sustainable Marketing Mix - the Basic Assumptions
(
Rudawska E.
,
Frąckiewicz E.
,
Wiścicka M.
), s. 130-138
artykuł:
Wykorzystanie funduszy Unii Europejskiej na inwestycje komunalne a ograniczanie zadłużenia samorządów
(
Satoła Ł.
), s. 139-148
artykuł:
Changes to Retail Business Models - Overview of the Determining Factors
(
Sławińska M.
), s. 149-160
artykuł:
City Placement - Innovational Means of Promoting Cities
(
Szromnik A.
), s. 161-169
artykuł:
Próba analizy bibliometrycznej publikacji 25. Zjazdu Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji - doświadczenia przeszłości i wyzwania przyszłości
(
Wiktor J. W.
), s. 170-182
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.