PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Konsumpcja i Rozwój
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
nr 4 (9)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4 (9)
artykuł:
Wspólny rynek europejski - konsekwencje dla konsumpcji w Polsce : morfologia zależności
(
Wiktor J. W.
), s. 3-13
artykuł:
Co to znaczy konsumować? : próba definicji pojęcia konsumpcji
(
Iwasiński Ł.
), s. 14-23
artykuł:
Ekologiczne motywy w reklamie a idea zrównoważonej konsumpcji
(
Nowacki R.
), s. 24-39
artykuł:
Analiza popytu na produkty Sprawiedliwego Handlu
(
Szubska-Włodarczyk N.
), s. 40-51
artykuł:
Wpływ eko-trendu na komunikację z nabywcami
(
Bondos I.
), s. 52-63
artykuł:
Consumer and Consumer Behaviour in the Neoclassical and Behavioural Economic Approach
(
Zalega T.
), s. 64-79
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.