PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2021
Tom
---
Numer
nr 7
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 7
artykuł:
Teoria chaosu deterministycznego a ocena atrakcyjności spółek sektora budowlanego w Polsce
(
Siemieniuk N.
,
Siemieniuk Ł.
,
Siemieniuk T.
), s. 3-9
artykuł:
Czynniki determinujące lojalność młodych konsumentów na rynku dóbr konsumpcyjnych
(
Wałęga A.
,
Kwapniewski W.
), s. 10-19
artykuł:
Bankowość mobilna a marketing produktów bankowych
(
Zalewska-Bochenko A.
), s. 20-28
artykuł:
Idea klastrów ze szczególnym uwzględnieniem klastrów spożywczych na przykładzie Klastra "Podkarpackie Smaki"
(
Nycz E.
), s. 29-41
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.