PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
nr 313
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 313
artykuł:
Wspomaganie procesu podejmowania decyzji w praktyce public relations
(
Adamus-Matuszyńska A.
,
Michnik J.
), s. 13-27
artykuł:
Public relations jako wsparcie dla zarządzania zasobami ludzkimi? Współzależność zadań i współzależność agentów
(
Austen A.
), s. 28-39
artykuł:
Marketing wewnętrzny (MW) i public relations (PR) w realizacji funkcji personalnej
(
Biesaga-Słomczewska E. J.
,
Iwińska-Knop K.
), s. 40-50
artykuł:
Konceptualizacja pojęcia "ekonomia informacji" - paradygmat public relations
(
Deszczyński P.
), s. 51-60
artykuł:
Możliwość wykorzystania modeli biznesu do kształtowania wizerunku przedsiębiorstw społecznych
(
Frączkiewicz-Wronka A.
,
Cziura P.
), s. 61-73
artykuł:
Hejt w sieci a wizerunek przedsiębiorcy
(
Gołata K.
), s. 74-86
artykuł:
Modele relacji między Corporate Social Responsibility a public relations
(
Hope E.
), s. 87-98
artykuł:
Public relations w organizacjach pozarządowych, działających w sferze współpracy rozwojowej
(
Kaczmarek F.
), s. 99-109
artykuł:
Założenia projektu wykorzystania gamifikacji w kształtowaniu wizerunku uniwersytetu
(
Kania K.
,
Strużyna J.
), s. 110-124
artykuł:
Komunikowanie się z klientami z perspektywy widza i menedżera teatru - wstępne wyniki badań
(
Krawiec W.
,
Szymańska K.
), s. 125-136
artykuł:
Walka informacyjna a public relations
(
Kryszk D.
), s. 137-146
artykuł:
Political correctness, czyli o etycznej wrażliwości języka
(
Leśniak A.
), s. 147-162
artykuł:
Czynniki wpływające na wizerunek portów lotniczych
(
Spyra Z.
,
Witczak O.
), s. 161-172
artykuł:
Public relations - między samoopisem a autoprezentacją. Badania własne
(
Stasiuk-Krajewska K.
), s. 173-186
artykuł:
Styl życia w komunikacji społeczeństwa
(
Wszołek M.
), s. 187-197
artykuł:
Kształtowanie wizerunku i pozycji rynkowej podmiotów leczniczych - CSR czy PR?
(
Zadros K.
), s. 198-210
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.