PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie
Rocznik
2021
Tom
---
Numer
nr 4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4
artykuł:
Wpływ pandemii na zasoby w modelach biznesu przedsiębiorstw szybkiego wzrostu
(
Otola I.
), s. 9-23
artykuł:
Identyfikacja kierunków zmiany modeli biznesu przedsiębiorstw szybkiego wzrostu w czasie pandemii COVID-19
(
Grabowska M.
), s. 25-38
artykuł:
Komunikacja marketingowa on line w marketingu w czasie rzeczywistym w dobie pandemii COVID-19
(
Kieżel M.
), s. 39-54
artykuł:
Mobile Applications Introduced in the Republic of Poland during the COVID-19 Pandemics and Their Impact on the Protection of Citizens' Personal Data
(
Słowik A.
), s. 55-67
artykuł:
Złoto jako środek tezauryzacji na tle innych kierunków lokowania wolnych środków finansowych w postaci materialnej przez polskie gospodarstwa domowe w dobie pandemii COVID-19
(
Lejman-Gąska A.
), s. 69-85
artykuł:
Etapy rozwoju systemów wspierających decyzje biznesowe w organizacji - model wyróżnienia i jego weryfikacja względem kryteriów efektywności
(
Pałys M.
,
Pałys A.
), s. 87-100
artykuł:
Zachowania polskich konsumentów a kultura odpowiedzialności
(
Sobocińska M.
), s. 101-114
artykuł:
Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w mediach społecznościowych podstawą budowania relacji przedsiębiorstwo - klient
(
Korombel A.
,
Ławińska O.
), s. 115-138
artykuł:
Facebook w kontekście komunikacji marketingowej lokalnych przedsiębiorstw ze Szczecina - na podstawie badań własnych
(
Kostrzewska M.
), s. 139-151
artykuł:
Feedback i feedforward jako techniki wspomagające komunikację wewnętrzną w przedsiębiorstwie
(
Padlowska A.
), s. 153-168
artykuł:
Mesoeconomic Factors of Intermunicipal Cooperation as a Tool for the Integrated Development of Rural Areas in Poland
(
Wanat L.
,
Kaputa V.
,
Potkański T.
,
Paszkowski S.
,
Klus S.
), s. 169-188
artykuł:
How Ideology Is Used by Advertising
(
Zelinský M.
), s. 189-199
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.