PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
nr 310 Przedsiębiorstwo jako organizacja ucząca się
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 310 Przedsiębiorstwo jako organizacja ucząca się
artykuł:
Teoretyczne nurty dominujące w problematyce uczenia się organizacji
(
Olszewska B.
), s. 15-31
artykuł:
Eksploracja i eksploatacja jako dylemat organizacyjnego uczenia się
(
Czarnecki M.
), s. 32-42
artykuł:
Zarządzanie procesem uczenia się przedsiębiorstwa w sieci
(
Hajdasz B.
), s. 43-55
artykuł:
Delegowanie uprawnień przesłanką uczącej się organizacji
(
Jaremczuk K.
), s. 56-64
artykuł:
Kształcenie ustawiczne w procesie zmiany: od organizacji uczącej się do organizacji inteligentnej
(
Kowalewski T.
), s. 65-73
artykuł:
Analiza procesu organizacyjnego uczenia się w logice "podwójnej pętli" Strategicznej Karty Wyników przedsiębiorstwa rodzinnego
(
Lewandowska A.
), s. 74-82
artykuł:
Uczenie się organizacji - aspekt zasobowy
(
Olejczyk-Kita K.
), s. 83-90
artykuł:
Wielopoziomowe ujęcie organizacyjnego uczenia się a zmiany organizacyjne
(
Rudawska A.
), s. 91-102
artykuł:
Rola wiedzy ekologicznej w proaktywnym rozwoju przedsiębiorstwa
(
Seroka-Stolka O.
,
Nitkiewicz T.
,
Brzozowska A.
), s. 103-112
artykuł:
Kreatywność w przedsiębiorstwie uczącym się
(
Skalik J.
), s. 113-122
artykuł:
Asymetria wiedzy w relacjach międzyorganizacyjnych
(
Stańczyk-Hugiet E.
,
Strychalski M.
), s. 123-131
artykuł:
Podejścia do zarządzania antykryzysowego w kontekście organizacyjnego uczenia się
(
Starosta A.
), s. 132-141
artykuł:
Rutyny dzielenia się wiedzą jako źródła relacyjnej przewagi konkurencyjnej
(
Wójcik-Karpacz A.
), s. 142-150
artykuł:
Identyfikacja efektów międzyorganizacyjnego uczenia się w zarządzaniu przedsiębiorstwem w otoczeniu sieciowym
(
Ziółkowska B.
,
Tomski P.
), s. 151-162
artykuł:
Zarządzanie talentami w procesie uczenia się przedsiębiorstwa.
(
Chodorek M.
), s. 165-174
artykuł:
Coaching w organizacji - dyspozycyjne uwarunkowania uczenia się menedżerów
(
Fornalczyk A.
), s. 175-183
artykuł:
Wybrane dylematy uczenia się i wiedzy w narracjach zarządzających
(
Gabryś B. J.
), s. 184-192
artykuł:
Znaczenie interpersonalnych relacji pracowników w organizacyjnym uczeniu się
(
Glińska-Neweś A.
,
Haffer R.
), s. 193-202
artykuł:
Zaufanie jako determinanta organizacyjnego uczenia się przedsiębiorstw.
(
Józefowicz B.
), s. 203-212
artykuł:
Uwarunkowania menedżerskiego uczenia się
(
Piórkowska K.
), s. 213-223
artykuł:
Role menedżera w organizacji uczącej się
(
Rajchelt M.
), s. 224-232
artykuł:
Coaching jako narzędzie wspomagające realizację procesu restrukturyzacji zatrudnienia w przedsiębiorstwie
(
Stankiewicz J.
,
Bortnowska H.
), s. 233-244
artykuł:
Coaching narzędziem wspomagającym dzielenie się wiedzą ukrytą w organizacji
(
Stelmaszczyk M.
), s. 245-251
artykuł:
Psychospołeczne uwarunkowania decyzji menedżerskich w organizacjach
(
Stompór-Świderska J.
), s. 252-260
artykuł:
Analiza wykorzystania zarządzania wiedzą przez instytucje rynku pracy - implikacje praktyczne
(
Trippner-Hrabi J.
,
Stroińska E.
), s. 261-273
artykuł:
Strategia obecności przedsiębiorstw w przestrzeni internetowej w trudnych sytuacjach - przykłady
(
Bachnik K.
), s. 277-286
artykuł:
Globalizacja innowacji i nowy wymiar transferu technologii
(
Bigosińska K.
), s. 287-298
artykuł:
Organizacyjne uczenie się w praktyce zarządzania na przykładzie firmy Impel Business Solutions Sp. z o.o
(
Cyga J.
), s. 299-310
artykuł:
Organizacyjne uczenie się jako atrybut przedsiębiorstw sektora high-tech
(
Flaszewska S.
,
Zakrzewska-Bielawska A.
), s. 311-320
artykuł:
Proces innowacji jako proces ciągłego uczenia się na przykładzie przedsiębiorstwa branży tartacznej
(
Jędrysiak A.
), s. 321-328
artykuł:
E-zdrowie jako wymiar procesu uczenia się organizacji sektora zdrowia w interakcjach usługowych
(
Jopkiewicz S.
,
Borcuch A.
), s. 329-339
artykuł:
Innowacyjność organizacji w aspekcie logistycznej obsługi klienta
(
Kadłubek M.
,
Lis T.
), s. 340-348
artykuł:
Rola rutyn operacyjnych w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa
(
Karpacz J.
,
Pilch K.
), s. 349-356
artykuł:
Słabe ogniwa w procesie przedsiębiorczości technologicznej
(
Lachiewicz S. t.
), s. 357-365
artykuł:
Polska Policja jako publiczna organizacja ucząca się
(
Łuczak J.
), s. 366-376
artykuł:
Proces uczenia się we współpracy z dostawcą usług logistycznych
(
Małkus T.
), s. 377-387
artykuł:
Rolnicze spółdzielnie produkcyjne jako organizacje (nie)uczące się. Raport z badań
(
Matyja M.
), s. 388-396
artykuł:
Doskonalenie procesu doboru dostawcy jako przejaw uczenia się organizacji
(
Nogalski B.
,
Niewiadomski P.
), s. 397-410
artykuł:
Spółdzielcza k asa o szczędnościowo-kredytowa jako o rganizacja ucząca się na przykładzie Kasy Stefczyka - cechy i rozwiązania
(
Olkowicz J.
), s. 411-420
artykuł:
Zarządzanie wartością relacji przedsiębiorstwa z rynkowymi interesariuszami - aspekt organizacyjnego uczenia się na przykładzie "Społem" PSS w Lubaniu
(
Piwoni-Krzeszowska E.
), s. 421-431
artykuł:
Interakcyjne zarządzanie wiedzą a innowacyjność regionu łódzkiego
(
Pomykalski A.
,
Pomykalski P.
), s. 432-440
artykuł:
Proces uczenia się determinantą zmian kultury organizacyjnej urzędu administracji publicznej
(
Szymańska K.
), s. 441-449
artykuł:
Ku organizacji uczącej się (na przykładzie przedsiębiorstwa Tomadex s.c. Tomasz Szulc, Adam Czajka)
(
Walecka A.
), s. 450-459
artykuł:
Audyt drugiej strony jako narzędzie międzyorganizacyjnego uczenia się. Studia przypadku
(
Zięba K.
), s. 460-468
artykuł:
Asymetria informacji w nadzorze właścicielskim na przykładzie Ministerstwa Skarbu Państwa i podległych spółek
(
Żabski Ł.
), s. 469-479
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.