PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
nr 209
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 209
artykuł:
Portale społecznościowe w strategii komunikacji
(
Kaczorowska-Spychalska D.
), s. 11-20
artykuł:
Komunikacja rynkowa z wykorzystaniem internetowych serwisów społecznościowych
(
Wysocki Ł.
), s. 21-28
artykuł:
Blaski i cienie wykorzystania serwisów społecznościowych przez przedsiębiorstwa
(
Tkaczyk J.
), s. 29-39
artykuł:
Społeczności internetowe w procesie kształtowania nowych trendów społecznych i form komunikacji na przykładzie wybranych serwisów e-commerce w Polsce i na świecie
(
Stępnicka N.
), s. 40-49
artykuł:
Kształtowanie wizerunku organizacji w mediach społecznościowych
(
Zbrzyzny M.
), s. 50-60
artykuł:
Serwisy społecznościowe w służbie budowania wizerunku marki - wykorzystanie potencjału portalu Facebook w branży alkoholowej
(
Sanak K.
), s. 61-71
artykuł:
Komunikacja i interakcja z klientem poprzez serwis społecznościowy - analiza studium przypadku
(
Moroz M.
), s. 72-82
artykuł:
Portale społecznościowe jako obszar komunikowania się na rynku B2C
(
Dejnaka A.
), s. 83-95
artykuł:
Facebook, przyjaciel czy wróg przedsiębiorstwa
(
Rak A.
), s. 96-106
artykuł:
Facebook jako ważny środek komunikacji studentów z uczelniami wyższymi Wrocławia
(
Rynkiewicz W.
), s. 107-117
artykuł:
Portale społecznościowe jako obszar komunikowania się z kandydatami do pracy - szansa czy zagrożenie?
(
Cewińska J.
), s. 118-127
artykuł:
Od czytelników do użytkowników i twórców : migracja odbiorców polskiej prasy do Internetu - wyniki badań 2007-2011
(
Kreft J.
), s. 128-136
artykuł:
Portale społecznościowe a branding personalny
(
de Pourbaix P.
), s. 137-149
artykuł:
Wykorzystanie portali społecznościowych w komunikacji marketingowej organizacji sportowej z odbiorcami indywidualnymi
(
Michalak S.
), s. 150-159
artykuł:
Media społecznościowe w procesie komunikacji marketingowej firm motoryzacyjnych
(
Woźniakowski M.
), s. 160-170
artykuł:
Znaczenie marketingu społecznościowego w komunikacji marketingowej firmy z młodymi użytkownikami Internetu : prezentacja wyników badań
(
Brzozowska M.
), s. 171-180
artykuł:
Electronic word of mouth jako skuteczna forma komunikacji marketingowej w Internecie
(
Radziszewska A.
), s. 181-191
artykuł:
Marketing przychodzący jako współcześnie skuteczny kanał komunikacji w Internecie
(
Szymkowiak A.
), s. 192-204
artykuł:
Psychologiczne uwarunkowania skutecznego kształtowania wizerunku marki
(
Tarczydło B.
), s. 207-220
artykuł:
Kształtowanie wizerunku jako element komunikacji marketingowej w organizacjach non profit
(
Broniewska M. J.
), s. 221-230
artykuł:
Komunikacja marketingowa a poziom znajomości marki
(
Gazdecki M.
,
Goryńska-Goldmann E.
), s. 231-241
artykuł:
Zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa jako narzędzie pozycjonowania go na konkurencyjnym rynku
(
Witek J.
,
Kowalczyk A.
), s. 242-253
artykuł:
Kształtowanie wizerunku instytucji finansowych na przykładzie banków
(
Stolarska A.
), s. 254-264
artykuł:
Zarządzanie kapitałem ludzkim a zarządzanie wizerunkiem firmy innowacyjnej
(
Rundo A.
), s. 265-275
artykuł:
Marka w procesie komunikacji marketingowej na rynku młodzieżowym
(
Adamczyk G.
), s. 276-287
artykuł:
Marka jako narzędzie komunikacji marketingowej w warunkach zakazu reklamy publicznej na przykładzie sektora alkoholi wysokoprocentowych
(
Liczmańska K.
), s. 288-299
artykuł:
Wizerunek NGO - znaczenie, kreowanie, zarządzanie
(
Łuczak A.
), s. 300-312
artykuł:
Informacja jako istotny element zarządzania wizerunkiem administracji publicznej
(
Celarek K.
), s. 313-322
artykuł:
Zarządzanie wizerunkiem szpitala publicznego jako jednostki non profit z wykorzystaniem strategicznej karty wyników - model teoretyczny
(
Dąbrowska E.
,
Jakubek E.
,
Matecka M.
,
Głowacka M. D.
), s. 323-334
artykuł:
Elementy brandingu narodowego w procesie komunikacji marketingowej kraju
(
Raftowicz-Filipkiewicz M.
), s. 335-345
artykuł:
Działania promocyjne miasta Krakowa w oczach odwiedzających turystów : studium empiryczne
(
Branka S.
), s. 346-356
artykuł:
Dominujące formy komunikacji marketingowej samorządów terytorialnych - studium przypadku
(
Olak A.
), s. 357-368
artykuł:
Public relations urzędu miasta na przykładzie miasta Chociwel
(
Hernik J.
), s. 369-379
artykuł:
Znaczenie komunikacji marketingowej w kształtowaniu wizerunku gminy, na przykładzie gminy Sędziszów Małopolski
(
Szopiński W.
), s. 380-389
artykuł:
System identyfikacji wizualnej Dolnego Śląska w opinii mieszkańców regionu
(
Daszkiewicz M.
,
Waniowski P.
), s. 390-401
artykuł:
Zarządzanie wizerunkiem placówek opieki zdrowotnej - nowe wyzwania
(
Rudawska I.
), s. 402-411
artykuł:
Komunikacja rynkowa jako istotny element budowania wizerunku szpitala
(
Głowacka M. D.
,
Jakubek E.
,
Matecka M.
,
Dąbrowska E.
), s. 412-419
artykuł:
Kształtowanie wizerunku apteki w nowych uwarunkowaniach prawnych
(
Michalik M.
), s. 420-430
artykuł:
Marka jako narzędzie komunikacji firmy z rynkiem w procesie kreowania relacji na rynku produktów spożywczych
(
Rudawska E.
,
Witkowska A.
), s. 431-441
artykuł:
Wizerunek biznesowy w procesie komunikacji marketingowej
(
Szymoniuk B.
), s. 442-451
artykuł:
Studenci jako adresaci działań promocyjnych miast : na przykładzie Rzeszowa
(
Gębarowski M.
), s. 452-462
artykuł:
Kompetencje międzykulturowe jako uwarunkowanie procesu komunikacji marketingowej w dobie globalizacji
(
Mazurek-Łopacińska K.
,
Sobocińska M.
), s. 465-475
artykuł:
Komunikacja rynkowa w aspekcie zjawiska etnocentryzmu konsumenckiego
(
Ertmańska K.
), s. 476-486
artykuł:
Znaczenie elementów symbolicznych marki w procesie komunikacji rynkowej
(
Górska-Warsewicz H.
), s. 487-497
artykuł:
Hedonizm i motywy hedonistyczne w reklamie
(
Awdziej M.
), s. 498-507
artykuł:
Dylemat kulturowy jako podstawa formułowania misji marki
(
Hajdas M.
), s. 508-519
artykuł:
Zakupy grupowe jako przykład komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet
(
Polkowska D.
), s. 520-530
artykuł:
Środki perswazji w reklamach żywności prozdrowotnej na przykładzie kampanii społecznych zachęcających do spożywania ryb
(
Nestorowicz R.
,
Sławek J.
), s. 531-541
artykuł:
Wykorzystanie erotycznego wizerunku kobiety w przekazach reklamowych
(
Zatwarnicka-Madura B.
), s. 542-551
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.