PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
nr 10
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 10
artykuł:
Zrównoważona sprzedaż osobista
(
Pabian A.
), s. 5-11
artykuł:
Kształtowanie wizerunku komunikacji miejskiej : znaczenie poznawczych teorii podobieństwa w budowaniu wartości marki
(
Falkowski A.
,
Wierucka M.
,
Zejdler K.
,
Grochowska A.
), s. 12-22
artykuł:
Presja interesariuszy zewnętrznych a dynamiczne podejście przedsiębiorstwa do ochrony środowiska
(
Seroka-Stolka O.
), s. 23-31
artykuł:
Najpierw pomyśl, potem zrób, czyli o idei design thinking i jej wpływie na wielkość sprzedaży produktów
(
Moszyńska K.
), s. 32-40
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.