PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uczelni Vistula
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
nr 40
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 40
artykuł:
Postrzeganie innowacji w branży spotkań przez przedstawicieli krakowskich PCO
(
Berbeka J.
,
Borodako K.
,
Rudnicki M.
), s. 5-17
artykuł:
Międzynarodowy przemysł spotkań jako przykład działań na rzecz intensyfikacji wykorzystania przestrzeni turystycznej
(
Celuch K.
), s. 18-28
artykuł:
Wykorzystanie wielkich wydarzeń w promocji miasta - na przykładzie Katowic
(
Cieślikowski K.
,
Kantyka J.
), s. 29-41
artykuł:
Powiązanie aspektów biznesowych i wypoczynkowych podróży służbowych (bleisure trend) jako przesłanka rozwoju oferty hotelowej
(
Kachniewska M.
), s. 42-58
artykuł:
Event jako narzędzie marketingu terytorialnego na przykładzie działalności Gdańsk Convention Bureau
(
Kalinowska-Żeleźnik A.
,
Sidorkiewicz M.
), s. 59-70
artykuł:
Miasta-ogrody. Budowanie przewagi konkurencyjnej małych miast - case study Podwarszawskie Trójmiasto Ogrodów
(
Ostrowska-Tryzno A.
), s. 71-82
artykuł:
Convention Bureaux jako instytucje wpływające na konkurencyjność miast - ujęcie teoretyczne
(
Piechota N.
), s. 83-93
artykuł:
Podobieństwo miast pod względem charakteru internacjonalizacji funkcji turystycznej a potencjał konkurencyjny przemysłu spotkań
(
Zmyślony P.
,
Piechota N.
), s. 94-106
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.