PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Journal of Marketing and Consumer Behaviour in Emerging Markets
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
nr 1(5)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1(5)
artykuł:
The Use of Artificial Neural Networks (ANN) in Forecasting Housing Prices in Ankara, Turkey
(
Kitapci O.
,
Tosun Ö.
,
Tuna M. F.
,
Turk T.
), s. 4-14
artykuł:
Quality Attribute and Customer Satisfaction : Using Kano's Model to Prioritize What Matters Most to Customers
(
Ahmad N.
), s. 15-28
artykuł:
Impact of Social, Epistemic and Conditional Values on Customer Satisfaction and Loyalty in Automobile Industry : a Structural Equation Modelling
(
Hassan Z.
), s. 29-44
artykuł:
Influence of Retail Atmospherics as Nonverbal Communication on Purchase Behaviour in the Nigerian Retail Environment
(
Alakwe K. O.
,
Okpara N.
), s. 45-62
artykuł:
The Influence of Adult Children from "Generation Y" on the Shopping Decisions of their Parents
(
Matuszewska A.
), s. 63-71
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.