PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
nr 4 (30)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4 (30)
artykuł:
Uwarunkowania aktywności promocyjnej samorządów studenckich
(
Bryk J.
,
Gębarowski M.
), s. 1-17
artykuł:
Formuła 5I dla skutecznego wyboru pracowników organizacji naukowo-badawczych
(
Zehner II W. B.
,
Zehner J. A.
), s. 19-34
artykuł:
Oczekiwania studentów wobec kadry dydaktycznej jako czynniki warunkujące poprawę kapitału relacyjnego uczelni
(
Adamska M.
), s. 35-55
artykuł:
Wykorzystanie zintegrowanej komunikacji marketingowej we wprowadzaniu na rynek nowej marki. Case study Eko Patrolu Głównego Instytutu Górnictwa
(
Jarosławska-Sobór S.
,
Dulewski M.
), s. 57-74
artykuł:
Orientacja marketingowa jednostek naukowo-badawczych jako wsparcie procesu komercjalizacji wyników B+R
(
Walasik M.
), s. 75-89
artykuł:
Student jako beneficjent programów stażowych finansowanych ze środków Unii Europejskiej
(
Sojkin B.
,
Michalak S.
), s. 91-114
artykuł:
Marketing doświadczeń, interaktywność i gamifikacja - różnice i podobieństwa między trendami światowymi
(
Pacsi D.
,
Szabo Z.
), s. 115-136
artykuł:
Pomiar i ewaluacja komunikacji PR
(
Jakus D.
), s. 137-156
artykuł:
Zależne gospodarki rynkowe i hierarchiczne gospodarki rynkowe a ich Narodowe Systemy Innowacji: przypadek Polski i Meksyku
(
Saucedo-Acosta E. J.
,
Montalvo Romero M. T.
,
Villafuerte Valdés L. F.
), s. 157-184
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.