PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
nr 236 Badania marketingowe - metody, nowe podejścia i konteksty badawcze
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 236 Badania marketingowe - metody, nowe podejścia i konteksty badawcze
artykuł:
Rozwój badań marketingowych - w kierunku nowych podejść i kontekstów badawczych związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa
(
Mazurek-Łopacińska K.
,
Sobocińska M.
), s. 13-22
artykuł:
Kultura kognitywna organizacji a prowadzenie badań marketingowych
(
Oczachowski D.
), s. 23-32
artykuł:
Myślenie kognitywne czy afektywne? Między danymi twardymi a przeczuciem - dylematy współczesnego przedsiębiorcy
(
Heryszek T.
), s. 33-41
artykuł:
Koncepcja i sposób pomiaru internacjonalizacji przedsiębiorstwa w świetle doświadczeń projektu "Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych"
(
Wiktor J. W.
), s. 42-50
artykuł:
Dystans kulturowy w procesie internacjonalizacji przedsiębiorstw - metodyczny aspekt badań
(
Nizielska A.
), s. 51-60
artykuł:
Metodyka badania zachowań konsumenckich w międzynarodowej sieci badawczej
(
Soboń M.
,
Rudawska I.
,
Bąkowska S.
), s. 61-70
artykuł:
Rola wywiadu gospodarczego w zarządzaniu wiedzą w klastrze
(
Bembenek B.
), s. 71-80
artykuł:
Wyzwania wobec badań użytkowników Internetu
(
Kuziak M.
), s. 83-94
artykuł:
Model tematycznej hurtowni danych na potrzeby badania przebiegu i efektów kampanii e-mailingowych
(
Łopaciński K.
), s. 95-112
artykuł:
Fora internetowe jako źródło informacji - możliwości i ograniczenia wykorzystania w badaniach zachowań nabywczych
(
Jaciow M.
), s. 113-122
artykuł:
Wykorzystanie netnografii do badania usług zagospodarowujących czas wolny
(
Kolny B.
), s. 123-131
artykuł:
Wykorzystanie technologii łączności bezprzewodowej w badaniach marketingowych na rynku produktów beauty care
(
Szulc R.
,
Ciszewski P.
), s. 132-142
artykuł:
Asymetryczne metody wielowymiarowe w badaniach marketingowych
(
Sagan A.
), s. 145-154
artykuł:
Łączenie metod i narzędzi w budowie modeli predykcyjnych
(
Łapczyński M.
), s. 155-163
artykuł:
Zastosowanie metody grupowania dwustopniowego w segmentacji klientów indywidualnych na rynku usług bankowych
(
Garczarczyk J.
,
Skikiewicz R.
), s. 164-174
artykuł:
Zmienne jakościowe w segmentacji rynku: miary powiązań a wyniki grupowania
(
Bryja A.
), s. 175-183
artykuł:
Nowe podejście w pomiarze opinii respondentów z zastosowaniem skal porządkowych i elementów teorii zbiorów rozmytych - charakterystyka wybranych aspektów metodologicznych
(
Jefmański B.
), s. 184-191
artykuł:
Wykorzystanie analizy czynnikowej w badaniach konsumenckiego ryzyka
(
Maciejewski G.
), s. 192-202
artykuł:
Zastosowanie eksperymentu w badaniach społecznie odpowiedzialnej konsumpcji - refleksje nad metodą, wyniki
(
Chlipała P.
), s. 203-212
artykuł:
Znaczenie i rozwój metod jakościowych w badaniach empirycznych w marketingu
(
Komor M.
), s. 215-224
artykuł:
Dobór próby w jakościowych badaniach marketingowych - problemy prawidłowej selekcji i rekrutacji uczestników
(
Wrona S.
), s. 225-233
artykuł:
Wykorzystanie wyników badań jakościowych do identyfikacji populacji w badaniach ilościowych
(
Rak M.
,
Nogieć J.
), s. 234-241
artykuł:
Metoda obserwacji - zastosowania w badaniach marketingowych
(
Olejnik I.
), s. 242-249
artykuł:
Rozpoznawanie okazji przedsiębiorczych - rezultaty badań jakościowych
(
Piskorz Z.
), s. 250-259
artykuł:
Zastosowanie podejścia etnograficznego we współczesnych badaniach marketingowych w sferze kultury
(
Spyra Z.
), s. 260-270
artykuł:
Przebieg i zaburzenia procesów wymiany informacji oraz komunikacji wewnątrz gospodarstwa domowego w ogólnopolskich badaniach fokusowych
(
Patrzałek W.
), s. 271-279
artykuł:
Wiedza i opinie o procesach reklamacji produktów wadliwych w kontekście badań gospodarstw domowych
(
Wardzała-Kordyś J.
), s. 280-289
artykuł:
Komunikacja pomiędzy członkami gospodarstwa domowego przy użyciu nowoczesnych narzędzi wymiany informacji
(
Dejnaka A.
), s. 290-300
artykuł:
Rola opowieści w badaniach marketingowych
(
Tkaczyk J.
), s. 301-310
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.