PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
nr 182 Zarządzanie relacjami w biznesie. Współczesne wyzwania
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 182 Zarządzanie relacjami w biznesie. Współczesne wyzwania
artykuł:
Marketing relacyjny i marketing wartości - w kierunku paradygmatu zintegrowanego
(
Chlipała P.
), s. 11-19
artykuł:
Inbound marketing a koncepcja marketingu relacji
(
Witczak O.
), s. 20-29
artykuł:
Koncepcja społecznej odpowiedzialności biznesu a marketing relacji
(
Janeczek U.
), s. 30-41
artykuł:
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
(
Berger M.
,
Mitręga M.
), s. 45-54
artykuł:
Negatywne efekty osadzenia i relacji przedsiębiorstw - wymiar działalności lokalnej i międzynarodowej
(
Ratajczak-Mrozek M.
), s. 55-64
artykuł:
Siła w relacjach biznesowych
(
Zieliński M.
), s. 65-75
artykuł:
System zarządzania ryzykiem relacyjnym na rynku B2B
(
Światowiec-Szczepańska J.
), s. 76-85
artykuł:
Czynniki zachęcające i zniechęcające konsumentów do udziału w punktowych programach lojalnościowych
(
Laskowska J.
,
Mitręga M.
), s. 89-98
artykuł:
Efekty relacyjne w zarządzaniu relacjami z partnerami. Ocena działań na rynku instytucjonalnym
(
Kwiatek P.
), s. 99-108
artykuł:
Czynniki warunkujące zarządzanie relacjami z klientami - studium przypadku placówki medycznej X
(
Chęcińska M.
,
Mitręga M.
), s. 111-120
artykuł:
Rola relacji z dostawcami i odbiorcami w kreowaniu współczesnych modeli biznesu krajowych producentów marek własnych detalistów
(
Spyra Z.
), s. 121-134
artykuł:
Wiedza, jej rodzaje i znaczenie dla budowania relacji w sektorze turystycznym
(
Czernek K.
), s. 135-144
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.