PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Rola marketingu w tworzeniu przewagi konkurencyjnej
Czasopismo
---
Rocznik
---
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Rola marketingu w tworzeniu przewagi konkurencyjnej
artykuł:
Marketing w praktyce przedsiębiorstw czynnikiem ich przewagi konkurencyjnej - wyniki badań sondażowych
(
Wieszałka O.
), s. 9-19
artykuł:
Komunikacja marketingowa w zdobywaniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
(
Drzazga M.
), s. 21-39
artykuł:
Działalność marketingowa polskich przedsiębiorstw w warunkach unijnych - aspekt tworzenia przewagi konkurencyjnej
(
Komor M.
), s. 41-56
artykuł:
Konkurencyjność podmiotów agrobiznesu w Województwie Śląskim w aspekcie działań marketingowych
(
Barczak M.
,
Kosińska E.
), s. 57-71
artykuł:
Działalność marketingowa firm ubezpieczeniowych w aspekcie tworzenia przewagi konkurencyjnej
(
Nowotarska-Romaniak B.
), s. 73-83
artykuł:
Marketing wewnętrzny w zarządzaniu wolontariuszami jako czynnik tworzenia przewagi konkurencyjnej organizacji non-profit
(
Pacut M.
), s. 85-107
artykuł:
Marketing w tworzeniu przewagi konkurencyjnej na rynku politycznym
(
Jaśniok M.
), s. 109-125
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.